乜係過底磚 ?

我家客廳及外母客廳試過在冬天地板磚塊爆裂, 要花成萬重舖

今日睇到新聞話過底磚無甘容易爆裂, 乜係過底磚 ?

以下係新聞條 link

https://hk.lifestyle.appledaily. ... e/20180206/57795763

過底磚底面係同一樣料,減少底面因溫度濕度變曲爆裂或谷起
表面燒青圖案磚除了易變曲外,花紋磨損了會見磚底色

TOP

應該係指高溫磚,即係成塊都係同一物料嗰隻,比紅磚底咁樣嘅瓦仔緊韌好多
不過同樣一樣做得唔好都會谷起,我試過,鋪磚用瓷磚膠好好多,填縫用填縫膠對冷縮熱脹亦有幫助

TOP

睇師傅,師傅流咩磚都爆

TOP

睇師傅,師傅流咩磚都爆
billy0301 發表於 2018-2-6 15:56



    即是物料不太重要, 手工重要,  新聞內個 C 父吹水 !!!!!

TOP

唔係 100%準, 大部份係
非過底磚 = 釉面磚 = 光面 (好似有層叻架係面)
唔係話光面一定係非過底磚, 只係大機會係
因 style 問題, 而家唔興, 鋪頭都較少見
買之前都可以問下鋪頭係未過底磚, 一般應唔會老點, 行多兩步, 貨比 3 家

TOP

睇師傅,師傅流咩磚都爆
billy0301 發表於 2018-2-6 15:56

非常同意, 有料的師傳會因材施工!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 8# DGCNYO


如果成件甩出唻無爛到反而可以再舖返就得

個人懷疑啲磚可能個底唔乾淨
(有啲磚買返唻個面做咗抗污塗層
但唔知出廠或施工時有無沾染埋磚底)
導致啲上唔住瓷磚膠或英坭油

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP