想買支電批裝傢俬, 求意見!

本帖最後由 jackyyu 於 2019-5-30 13:40 編輯

黎緊會買幾件傢俬, 打算買支電批幫輕下
本身已經有插濕既電鑽, 所以唔洗用到電鑽咁強既功能
暫時睇中WORX WX129 12V ,
淘寶見到一批兩電, 約五百人仔!

想問問大家意見!
謝謝!

黎緊會買幾件傢俬, 打算買支電批幫輕下
本身已經有插濕既電鑽, 所以唔洗用到電鑽咁強既功能
暫時睇中WORX W ...
jackyyu 發表於 2019-5-30 08:55



    去淘支龍韻夠晒啦。

TOP

路過,好奇問

12V電批,夠力上鋼牙螺絲入綠膠塞嗎?

TOP

幾廿蚊支1機1電已經夠玩

TOP

路過,好奇問

12V電批,夠力上鋼牙螺絲入綠膠塞嗎?
1個閒人 發表於 2019-5-30 11:17 AM

用得偉710,係6.5mm窿綠塞用10號鋼牙快波好勉強,慢波ok

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

黎緊會買幾件傢俬, 打算買支電批幫輕下
本身已經有插濕既電鑽, 所以唔洗用到電鑽咁強既功能
暫時睇中WORX W ...
jackyyu 發表於 2019-5-30 08:55


呢支啦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

裝傢俬梗係要呢支啦 試到出曬煙

TOP

本帖最後由 1個閒人 於 2019-5-30 12:01 編輯
用得偉710,係6.5mm窿綠塞用10號鋼牙快波好勉強,慢波ok

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0) ...
maymaypat 發表於 2019-5-30 11:36



    謝謝師兄分享

看來,12V正常係用在組裝傢私用
如果要上綠膠塞的螺絲,淘宝貨16.8V,才穩陣D

TOP

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 12:59 編輯

deleted

TOP

本帖最後由 thoito 於 2019-5-30 13:41 編輯

一般12V電批夠你用,買D有牌子的電池有保証D。好多雜牌D電用冇耐就打柴。
BOSCH,紅M,WORX,大有都OK。其他冇用過。

3.6V果d玩具泥,收板冇力,又緊唔到幾多錢。買12V好D。

TOP