原帖由 JamesPong2003 於 2009-7-17 21:36 發表
退左皮?可唔可以用熱縮通/保鮮紙包返呢?


用緊係用到啦...,,.,.,.
但屋企有女人有小朋友

其實就算自己用都唔好, 因為好易short

[ 本帖最後由 jackli 於 2009-7-17 21:37 編輯 ]

TOP

不如送左比哩都D師兄啦.

TOP

點解會退皮架?

TOP

原帖由 陽光土司 於 2009-7-17 21:56 發表
點解會退皮架?


因為插入去, D 靚電粗DDDD,,,  所以會自動退皮

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

無咗皮都可以用架!

TOP

原帖由 謝老四 於 2009-7-17 22:14 發表
無咗皮都可以用架!


成個殼都係負極黎嫁嘛.....

TOP

原帖由 jackli 於 2009-7-17 21:37 發表


用緊係用到啦...,,.,.,.
但屋企有女人有小朋友

其實就算自己用都唔好, 因為好易short

用熱縮膠包番咪得囉..

TOP

原帖由 kwanyan 於 2009-7-17 22:35 發表

用熱縮膠包番咪得囉..


點包??

TOP

原帖由 Offer 於 2009-7-17 19:53 發表
any photo?


D電變成咁:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 Offer 於 2009-7-17 19:53 發表
any photo?


執返D 垃圾上黎
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP