jackli 當前離線
進階會員
原帖由 JamesPong2003 於 2009-7-17 21:36 發表 退左皮?可唔可以用熱縮通/保鮮紙包返呢?
TOP
fatfish 當前離線
中級會員
陽光土司 當前離線
花生大隊長
長老會員
原帖由 陽光土司 於 2009-7-17 21:56 發表 點解會退皮架?
謝老四 當前離線
原帖由 謝老四 於 2009-7-17 22:14 發表 無咗皮都可以用架!
kwanyan 當前離線
原帖由 jackli 於 2009-7-17 21:37 發表 用緊係用到啦...,,.,.,. 但屋企有女人有小朋友 其實就算自己用都唔好, 因為好易short
原帖由 kwanyan 於 2009-7-17 22:35 發表 用熱縮膠包番咪得囉..
原帖由 Offer 於 2009-7-17 19:53 發表 any photo?