CHING !!!你舊NV 個個TAG邊度得番來:~(
KSHun 發表於 2010-12-3 18:05

咩TAG??唔係好明~~
係咪講個NV~LOGO呀??

TOP

wow~! good post, thanks ching~!
LYF1437 發表於 2010-12-3 17:57


多謝師兄讚賞

TOP

睇得好開心,更替師兄高興。

TOP

支持!!!!!!!!!!!!!!!

TOP

Very cool!

TOP

幾正喎.....果隻電磨係岩開箱用,不過要塊大鑽石鋼磨片。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好欣賞個磨沙面,very good
想請教下用咩鑽鑽塊膠片,係咪普通電鑽就得
我都好想整番個磨沙面既機箱 ^^

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幾正喎.....果隻電磨係岩開箱用,不過要塊大鑽石鋼磨片。
blueuma 發表於 2010-12-3 23:44

blueuma兄~~
之前問你o既野都未多謝你~~thx
遲d可能幫另一個朋友整另一部RV-02 ATI版
到時再分享

TOP