本帖最後由 jwong852 於 2011-6-28 20:38 編輯
回復 jwong852
c-hing, why some psu has 1 大水塘(400v or 450vx1), some psu has 2大水塘(200vx2)? th ...
sunschow 發表於 2011-6-28 14:21 
舊式無APFC, 有110V/220V選擇掣, 就一定係2粒, >=200V電容.
有APFC, 用一粒400V電容就夠, 110V或220V輸入, 都係升壓至350-400V.
但有D有APFC都用2粒:
A. 2粒400V電容, 並聯以增加容量.
B. 2粒200V電容串聯, 以達至400V耐壓, 可能2粒200V電容平過1粒400V電容啩.
但呢個方法唔好, 當2粒200V電容特性相差得遠, 平衡唔到, 受高壓果粒會死先.
我都見過其中一粒平衡電阻燒了, 引至死CAP. |