香港夜生活兄的資料未更新

TOP

本帖最後由 logoff 於 2011-11-10 07:33 編輯

自己雖然忍得好辛苦.....始終冇入貨,總覺得 61姨 真係一般平民 diyer 的女神;3xx hkd 聘金真係唔知可以揾到 d 乜野同級數的 dmm。
竹門對竹門,木門對木門.........平民都要揾番个伴嘛;吾通養唔起上 d 千金小姐就終身不娶?

TOP

都好快吓出貨,見塊pcb在8月至生產.

TOP

自己雖然忍得好辛苦.....始終冇入貨,總覺得 61姨 真係一般平民 diyer 的女神;3xx hkd  ...
logoff 發表於 2011-10-31 13:49

咁你幾時派帖呀?

TOP

No ar.... 唔係測溫問題.  而係電壓讀數隨溫度變化.  就算係同一個溫度,  過幾個月後既讀數都唔一樣.

回應 ...
hknightlife 發表於 2011-10-31 12:48


香港夜生活兄架生咁齊
有時間做一次溫飄pk大對決
開下大家眼界

TOP

香港夜生活兄架生咁齊
有時間做一次溫飄pk大對決
開下大家眼界
YES_MAN 發表於 2011-10-31 14:03

我估師兄咁多系出名門既姨太太.......,呢 d "妹仔"可能冇机会入到"夜總會"大宅。

TOP

本帖最後由 logoff 於 2011-10-31 16:47 編輯

回復 14# kammoo
吓!"包養"都要派帖咁高調.........,
我驚俾正印老虎乸咬死。

TOP

回復  kammoo
吓!"包養"都要派帖咁高調.........,
我騖俾正印老虎乸咬死。 ...
logoff 發表於 2011-10-31 14:31

咁即係己經收埋咗! 唔俾人知?

TOP

我估師兄咁多系出名門既姨太太.......,呢 d "妹仔"可能冇机会入到"夜總會"大宅。 ...
logoff 發表於 2011-10-31 14:21


有質素嘎北菇
絕對相信"夜總會"大宅係唔會放過

TOP

本帖最後由 logoff 於 2011-11-10 07:34 編輯

回復 18# kammoo
冇呀,真係冇呀!
如果唔係都唔使強調自己"忍得好辛苦"......,不過真係驚會"谷 x 上腦"。

TOP