提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係我手上買嘅10.8V紅M,都買左6把 ( 包括自己嘅,同人買嘅 )
1年至年半機,從無壞電壞機,全部都係MIC,唔 ...
seven3137 發表於 2012-4-2 20:40

唔使咁快落毒........,
舊箇把應該冇咁快瓜。

TOP

回復 12# logoff

師兄把hilti係咩型號, 玩完黃貨, 最近對紅貨又有興趣

TOP

回復  logoff

師兄把hilti係咩型號, 玩完黃貨, 最近對紅貨又有興趣
sy0791 發表於 2012-4-2 21:21

古老既 SF121。

TOP

回復 2# blueuma

淨係得3料電同1粒電阻.  


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你可以試下換電,甘簡單。

TOP

5.1wh照睇係atl 1400mah,無理由甘快玩完。

TOP

回復  blueuma

淨係得3料電同1粒電阻.
people777 發表於 2012-4-4 19:40

ATL..........早排好似有師兄入咗啲嚟玩喎。

TOP

回復 15# people777


    你講少左喇, 應該仲有粒ntc之類既野

手上把MOSTA LT10BH2 12V因為冇差電機, 就拆個電池睇下, 個樣同電路完全同師兄張圖一樣.

TOP

回復 16# blueuma

我用它錶度過電壓, 其中一粒得0.8v, 係咪淨係換咗呢粒就得, 還是要3粒一齊換哂?
仲有邊度有得賣? Thx!!!!

TOP