sanwa 應該係用錯多過佢壞

TOP

我舊年買PC5000a都係膠袋packing,放心用吧,只要唔跌唔亂用,起碼用到4-5年或以上

TOP

本帖最後由 raywan 於 2012-8-28 12:30 編輯

回復 10# kamcm


    完全正常
1) 你可以用voltage 當位,short red/ black,一定會去到0V, 唔係0V DAC一定壞, 22mV 係DAC noise, environmental noise,所有儀表都有呀,完全正常
2) 0.3nF係cable, internal capacitance, 如果要測nF capacitance, 測量前要做zering

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2012-8-30 00:11 編輯
回復  kamcm


    完全正常
1) 你可以用voltage 當位,short red/ black,一定會去到0V, 唔係0V DAC一定壞, ...
raywan 發表於 2012-8-28 12:28


Thanks

有沒有方法 Check 他錶的電阻測量功能是否正常 ?

我找了條雜牌的他錶線... 和把13A Fuse 從插頭拆下...



量13A fuse時... 只會在 000.1 - 000.0 之間跳動
但當我量一條雜牌的他錶線 , 接近亂跳, 1.3 0.95 1.1 0.4 35.1 19.2 23.5
是什麼原因會令它亂跳呢?

這是正常的嗎?
請幫忙看一下,,

Thanks

TOP

新錶都咁多懷疑先看看說明書使用及其量度精度範圍吧

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2012-8-30 02:10 編輯
新錶都咁多懷疑先看看說明書使用及其量度精度範圍吧
hon829 發表於 2012-8-30 00:15


新手好多野都唔識... 請見諒 = =

TOP

正錶一隻....!!!!

TOP

本帖最後由 jamesting 於 2012-8-30 23:54 編輯

回復 15# kamcm

哈哈,因為任何"導線"都會有阻值,所以你用雜牌的他錶線度13A fuse
度到有數係好正常

假設隻錶完全"準確",即係你隻錶可以度到好仔細既數值



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

How much?
willywong888888 發表於 2012-8-31 08:54


樓主係#1已經有講幾錢

TOP

回復 21# kw223


    佢係問緊個台表幾錢?

TOP