我都係用嚟用去都係嗰一支咀
Offer 發表於 2013-1-1 00:56


係囉,其實自己用邊用得咁多,一支起兩支止就己經夠曬玩,況且仲可以換頭添...我都有買咗二十幾支不同型號嘅白光頭做後備替換....但我支雞用咗兩年,一支頭都未用壞過,而家支頭都仲好上錫..hakko頭確實耐用...估計一支雞用到我老都唔使再買...其實最仲要都係性價比,呢d就係玩價錢平,兼質量好la...

TOP

係囉,其實自己用邊用得咁多,一支起兩支止就己經夠曬玩,況且仲可以換頭添...我都有買咗二十幾支不同型號嘅 ...
bennyepc 發表於 2013-1-1 09:11


有冇入1401,1402的T12咀

TOP

一部自用另一部送比人嫁,不過我家中的雞多到每隻手指用一隻
Offer 發表於 2012-12-31 19:58

最初以為Offer師兄你係用黎練失傳左既筷子功

TOP

衣隻手柄做工如何, 粗糙嗎? 有無跟t12雞咀或入佢的雞咀試下?

TOP

本帖最後由 Offer 於 2013-1-2 07:16 編輯
衣隻手柄做工如何, 粗糙嗎? 有無跟t12雞咀或入佢的雞咀試下?
bubibubi 發表於 2013-1-2 01:47



    手柄真係麻麻,但咁樣的價錢相對差不多,如果有再好尐手柄會再買,個價係吾包咀

TOP

回復 15# Offer

多謝回覆, 咁嘅價錢差不多了, 吾可以要求太多

TOP

今日都收到啦, 好滿意,
有保用証!!!!!!!!!!!!!

TOP

今日都收到啦, 好滿意,
有保用証!!!!!!!!!!!!!
kentnklee 發表於 2013-1-5 17:42



有HK保用証    

TOP

回復 1# Offer

請問可否分享網址參考?謝謝。

TOP

回復  Offer

請問可否分享網址參考?謝謝。
pslleung 發表於 2013-1-5 23:13



    http://item.taobao.com/item.htm?id=17875839963

TOP