我都有用WD40。點解唔用得呢?

TOP

點解唔好用WD-40 ?
墨塵音 發表於 2013-4-22 23:05


可以除銹即係對金屬有腐蝕性.又會令部份塑膠變質.

所以唔係神仙水,而係慢性毒藥.

TOP

汽車用的機油是可以的,沒問題!
也比較車油黏度高一點.但千祈就唔好用WD40囉!
正常使用,唔會一年就完全乾 ...
kammoo 發表於 2013-4-22 17:16



   多謝Ching 解說,
風扇摩打已經不能轉動, 已拆摩打軸心清潔黑色油漬, 沒有油毯, 沒有外面小孔,
清潔後加了汽車用的潤滑油, 現在已虎虎生風了,但也怕潤滑油乾掉再次要拆摩打軸心加潤滑油,
所以要問用高温雪油會不會好些.

Thanks,

TOP

多謝Ching 解說,
風扇摩打已經不能轉動, 已拆摩打軸心清潔黑色油漬, 沒有油毯, 沒有外面小孔,
清潔後 ...
dis398 發表於 2013-4-23 11:02


  我家陳已經習慣咗每年大掃除時順便睇吓有冇需要加油,係麻煩少少,但係並非所有用杯士嘅場合都可以兼容雪油.........

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2013-4-23 11:52 編輯
多謝Ching 解說,
風扇摩打已經不能轉動, 已拆摩打軸心清潔黑色油漬, 沒有油毯, 沒有外面小孔,
清潔後 ...
dis398 發表於 2013-4-23 11:02

是可以的!
既然都拆開清潔了,
塗在軸與銅杯接觸位就好, 不用太多,多了的雪油,黏在軸上其他地方.是沒意義的,
雖然雪油難揮發,但黏度較機油/車油高,都會些許影響高速運轉速度,
(題外話: 有玩車的朋友都應知道,機油係愈稀愈貴的).
落雪油,黏度高, 通常只會用在慢速部件上,黏度高用在高速摩打上,
就會捐耗了部份摩打的能量,摩打會比正常落機油/車油 温度高一點點,
這一點點,用在風扇上是沒關係,最高才是1100 ~ 1300 轉左右,總比沒油潤滑好.
更不要誤信雪油能比較持久,保養週期可以延長,
慢速部件多會用雪油,用久一些不常保養,還是可以的, 但在高速運轉摩打軸上,更容易形成油泥,
而且容易積聚太多污塵, 要經常翻手打清潔, 時間及週期唔會比用機油.車油的短, 而且頗麻煩.
用不用雪油,你自己決定用吧!

看上面的ching反映, 家陣的風扇摩打,都己經取消了補油孔,看來制造商為了多賺錢,
想人換過把新扇,都費時俾你地自己保養了.

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2013-4-24 10:19 編輯

wd40 只係治標,因為有揮發性,乾左仲會痴塵添!

普通平平地模型車既雪油應該ok,如果真正想用專業d既高溫雪油,
我用呢隻 bearing 油,$110 左右一支

http://www.ycbearing.com.tw/?items=Product_info.asp&PID=110

TOP

用花士令。

TOP

嗯, 我同呢位師兄一樣都係用呢隻, 效果還可以, 唔錯


wd40 只係治標,因為有揮發性,乾左仲會痴塵添!

普通平平地模型車既雪油應該ok,如果真正想用專業d既高溫雪油 ...
NeTZoO 發表於 2013-4-24 10:02

TOP

想請問點解開風扇㩒制后
佢要隔幾分鐘個扇葉先識郁
加衣車油后佢又立即好番
但一兩星期后又唔得又要隔幾分鐘先識郁
又要再加衣車油
請問點解會咁?

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2013-4-24 17:18 編輯
想請問點解開風扇㩒制后
佢要隔幾分鐘個扇葉先識郁
加衣車油后佢又立即好番
但一兩星期后又唔得又要隔幾分 ...
brent_th 發表於 2013-4-24 16:17

唔得個時,轉塊扇頁順唔順?
順的 - 換電容(一定要同舊果粒一樣uf數)
唔順 - 徹底拆開摩打, 清潔上下轉軸及杯士位置,洗完抹乾淨,再上車油.
掃清摩打內"定子"(線圈) 內的塵埃,掃清就得,不要落野洗,小心不要弄傷脆弱的漆皮線,
有部份風扇摩打,上蓋是充壓,與矽鋼片接合在一體的,這情況,轉子沒工具是拿不出的,
如果是上軸轉子不順滑,沒辦法,只好在頂部落少少wd40/火水滲進去, 倒轉摩打,手動去轉鬆佢,
索乾淨流出來的垃圾, 待乾後,再滴少許車油滲進去, 千萬不要勉强强敲打轉子或軸.否則就玩完.

TOP