通常只有按鍵會壞,
正常情況下 IR RECEIVER 可以玩過世, 從來都未見會壞.

TOP

ir receiver have logic inside, mine one was TTL output not up to 5v, it flow between 3v and 0v, it still output waveform but not up to 5v TTL level

TOP

回復 10# C_Law   Thanks

TOP

通常只有按鍵會壞,
正常情況下 IR RECEIVER 可以玩過世, 從來都未見會壞.
kammoo 發表於 2013-8-16 18:46

我見D 討論區有D人因為這零件quote 得太貴,寧願整部換過,其實淘寶有無此零件呢?

TOP

我見D 討論區有D人因為這零件quote 得太貴,寧願整部換過,其實淘寶有無此零件呢? ...
WCHALEX 發表於 2013-8-16 20:32

有! 呢粒 IR RECEIVER, TB 只值幾毫子,
http://item.taobao.com/item.htm? ... ;id=2180652782&
華輝都應該有賣,都係幾元.
其實板上粒粒零零都好平,而且很用易買到,
不過我始終認為呢粒IR會壞的機會是極..極..極低,
你最好先CHECK下按鍵, 接線是否正常,或者阻抗有無變大,
最後都唔放心,先換埋佢.

TOP

本帖最後由 kammoo 於 2013-8-17 11:46 編輯


提提你!
若你要換此IR接收, 不同的制造商,腳的位置可能不一樣,
請一定要搞清楚零件的Vin, Gnd , Out, 三隻腳位,
不要搞錯方向, 裝好後,接收頭向外就可以.
就好像你的PCB, 已經預留了2個不同位置給你 (SHARP, VISHAY).

我上面提及TB買的通用, 就裝在 右邊 VISHAY 位置就可以.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提提你!
若你要換此IR接收, 不同的制造商,腳的位置可能不一樣,
請一定要搞清楚零件的Vin, Gnd , Out, 三隻 ...
kammoo 發表於 2013-8-17 11:16

謝謝你的講解,我換了壞的到另一部冷氣機,一樣時得時吾得,人手㩒左邊第一粒掣是開到機的,所以相信壞receiver機會很大。

TOP

謝謝你的講解,我換了壞的到另一部冷氣機,一樣時得時吾得,人手㩒左邊第一粒掣是開到機的,所以相信壞rec ...
WCHALEX 發表於 2013-8-17 11:59


時得時吾得?
全部先補焊一遍.(包括插頭位)
再要check 5V 供電是否正常,
換咗粒電容試試.

TOP

我屋企其中一部機又係同一情況喎, 又係 Toshiba 機啵

TOP

時得時吾得?
全部先補焊一遍.(包括插頭位)
再要check 5V 供電是否正常,
換咗粒電容試試. ...
kammoo 發表於 2013-8-17 13:35

暫時可能'無咁潮濕,情況好了點,但都準備買定零件,一旦再壞,就郁手。

TOP