kammoo 當前離線
進階會員
TOP
亞基拉 當前離線
WCHALEX 當前離線
初級會員
通常只有按鍵會壞, 正常情況下 IR RECEIVER 可以玩過世, 從來都未見會壞. kammoo 發表於 2013-8-16 18:46
我見D 討論區有D人因為這零件quote 得太貴,寧願整部換過,其實淘寶有無此零件呢? ... WCHALEX 發表於 2013-8-16 20:32
提提你! 若你要換此IR接收, 不同的制造商,腳的位置可能不一樣, 請一定要搞清楚零件的Vin, Gnd , Out, 三隻 ... kammoo 發表於 2013-8-17 11:16
謝謝你的講解,我換了壞的到另一部冷氣機,一樣時得時吾得,人手㩒左邊第一粒掣是開到機的,所以相信壞rec ... WCHALEX 發表於 2013-8-17 11:59
superman9394 當前離線
時得時吾得? 全部先補焊一遍.(包括插頭位) 再要check 5V 供電是否正常, 換咗粒電容試試. ... kammoo 發表於 2013-8-17 13:35