he5a 當前離線
中級會員
TOP
C_Law 當前離線
進階會員
點止一日丫, 你直頭過得一年就一年添啦 你用左貴過個盒本身幾倍既人工, 換取延長左佢原來幾倍既 ... TH30 發表於 2014/3/30 21:34
TH30 當前離線
劣質垃圾山寨機都花咁多精神去修理,佩服! he5a 發表於 2014-3-30 10:26 PM
digiman 當前離線
目前用緊大牛龜電視機,不太想再買機頂盒,只係想挨到電視機都壞(or 頂不順睇大牛龜電視),就一次過換部 iDTV。不過要換都幾大工程,事關原有牆身個櫃放不落大電視(如果要放,只放到 25" 16:9,但螢幕高度會細過現在部 25" 4:3),一換就要換埋個櫃,等於裝修過半個廳! ... C_Law 發表於 2014-3-30 18:36
高登阿伯 當前離線
xiao 當前離線
五年機齡的機頂盒。 2009 年初買入,2013 年中不能開機,換了塊二手電源板後復活,之後亦換了原來塊電源板 ... C_Law 發表於 2014-3-29 21:03
won4won 當前離線
feedback 當前離線
加風扇落heatsink吹走熱氣米得 alex008 發表於 2014-3-30 00:43
hirodo 當前離線