但HILTI包裝都叫你用14號鋼牙
6MM果隻都叫你用12號

TOP

估唔到綠膠塞咁勁!

TOP

Good job.

You said: "準備衝擊起子批及批咀,因為會用到12#鋼牙螺絲,非常緊難扭,用一般電批要較到好大扭力好快冇電兼易打滑螺絲頭,impact driver慳電慳力好多"

呢支係唔係MAKITA兩批套裝那支?

TOP

非常詳盡介紹,多謝ching

TOP

回覆 1# digiman

加分  哈哈哈

想請教另一樣野:點樣原條拆出膠塞?
我要拆時通常用鑽咀鑽爛佢,再蚊返條屍骸出黎

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2014-8-20 22:53 編輯
N年在電視看到這個牆塞能負重很大,真係大開眼界,一路以來都以為膠塞只能作輕負荷承重,未想過膠塞可以咁 ...
digiman 發表於 2014-8-20 19:10

GOOD SHARING..

有冇人分析下hilti差在構造問題, 材料問題, 其他原因, 又或者安裝問題?
ginastar 發表於 2014-8-20 20:11



FISCHER SX 上螺絲後可看出 4面都有抓力,
而HILTI 上左螺絲後... 看上去同樣係4 面有抓力 , 負重少的時候的確可能仲KEEP 到....( 但實情HILTI 的中間部份好脆弱,  一遇重物就KEEP 唔到, 會走樣拉長... 而最快失去抓力的位置相信就是側面那兩點...).

都是6MM 膠塞, 但同樣長度下...在重量上可看出HILTI (0.5g) 不及FISCHER (0.7g) 厚料....膠是有彈性的物料, 材質愈薄就愈容易拉長.... 一旦拉長變形了, 抓力不夠就整條滑出來了...






附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有心分享,支持

TOP

等我想買衝擊起子批添,乜咁貴

TOP

真係講句thx for sharing 先
BTW,可以講下Fischer SX 8x40邊度有賣嗎?
funghome 發表於 2014-8-20 20:13


TB 或 RS

多謝分享,
但我懷疑hilti係假貨
另外,可以試埋拉爆就正喇
1號閒人 發表於 2014-8-20 20:31


係新填地散買嘅,正唔正貨唔敢講,但以材質論與fischer係差唔多嘅
你有咁嘅疑問好正常,以Hilti名氣出來效果咁真係令人接受唔到嘅

但HILTI包裝都叫你用14號鋼牙
6MM果隻都叫你用12號
abcdefg2005 發表於 2014-8-20 20:55


散買冇包裝,不過同樣8mm膠塞同樣以12#螺絲比較都合理啊
6mm膠塞用12#螺絲.............覺唔覺得怪怪地咁,螺絲直徑都6mm


呢支係唔係MAKITA兩批套裝那支? ...
hknightlife 發表於 2014-8-20 22:08





回覆  digiman

   加分  哈哈哈

想請教另一樣野:點樣原條拆出膠塞?
我要 ...
TH30 發表於 2014-8-20 22:27


從相應該可睇得出,鬆螺絲到只有幾圈時用木工鎚起釘咁起出來就得


GOOD SHARING..
...
kamcm 發表於 2014-8-20 22:31


真係要再次多謝ching報料邊處買,唔係都唔知邊處有得賣

TOP