我水箱下面1 & 2 位置都有d實,唔敢大力扭怕整到漏水,是否有竅門扭開?wlau ching, 波曲跟你同一款式,上圖的波曲膠是否不合適?我地呢款波曲膠係咪好難配? thx so much

TOP

回覆 11# yeungyeung1122
先関水掣何來有水漏呢? 水箱下面1 & 2 要士巴那開。先開2,甩開佢再開1。唔好用死力,比D胆就得啦。
上圖的波曲膠是否不合適? 不合用
我地呢款波曲膠係咪好難配?我配唔到,佢比較特別。

下圖係我新換嘅波曲比你參考下。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓上用福馬牌波曲...優點快入水同較靜一點...缺點係要求高水位的話會比水箱上蓋頂住... ...
lays 發表於 2015-1-26 21:32

我已較到最高水位,冇問題。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ching, 我圖水箱下面“1“ 好難拆,同埋我住附近五金舖無得配波曲,要搵佢成支換收四佰,嗯。。。

TOP

我屋企都係用#12樓那款,分上下兩部份,上部不用工具,只要拉起個箍就可以拆出來,買返同款換落去套返個箍就得。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 yeungyeung1122 於 2015-1-27 18:32 編輯

我估我個士巴拿可能太大,位置又窄,所以就唔到位扭,終於搵到間五金有福馬波曲賣,無乜信心自己裝得到添,最貼水箱個“1“位置好薄,俾我扭到滑牙就大鑊

TOP

回覆 18# yeungyeung1122
你咁快買咗?

你點知直徑幾多呀? 如果冇得換,分分鐘要換埋下面條喉

TOP

回覆 18# yeungyeung1122
你咁快買咗?

你點知直徑幾多呀? 如果冇得換,分分鐘要換埋下面條喉

你住邊區呀?

TOP