之前轉下唔轉落o左o的 WD40 係軸心到
martinnitram 發表於 2015-6-20 10:25

我估落錯油的破壞已經無得返轉頭了。
正如上面有師兄講,WD40 不是適合在摩打用的潤滑油。

TOP

看過之前一些舊文好像用 NSK LR3 同 SKF LGHP2 這些高溫高速潤滑油加落風扇好像好d,有沒有C兄用過?

TOP

我有把鴻運扇1X年前個朋友(佢都用左5~6年)俾我,呢1X年從來冇加左任何潤滑油,係咪應該
加番D.(日制ge三O牌)

TOP

其實系個摩打 shaft 做工同材料差-上淘寳 30 人仔加 12 集運返隻摩打,一勞永逸.
我換左三把有美的同雜牌-行 ...
sohato 發表於 2015-6-21 17:42



    請問有沒有LINK可以PM
謝謝

TOP

本帖最後由 martinnitram 於 2015-6-23 15:52 編輯

回覆 6# Ricky_ston

之前就好似 sohato Ching 圖一咁滴外邊算. 之後就把心一橫 (都預o左砌唔返) 拆埋個蓋.
因為無偈油/衣車油係手, 就咁抺o左個軸心叫 OK 行返, 而家搵定偈油/衣車油再唔轉就再拆再玩.

Thank

TOP

舊 風扇 經常都有呢個問題 !
當運行 唔順 / 1,2 度起步慢, 唔好繼續開了, 就要盡快, 清潔 及加油了.
嘗試用過好多方法 去清潔加油, 日子一久, 都要重新清潔 及加油.
只是那一種方法可持久一點.
家中其中一部風扇 , 上次打散摩打清潔, 加過 一層好薄的 雪油 ,可頂到 約3年,
最近又 "笠油" ,重新打散 清潔 ,今次加重手 雪油, 不到二日, 已又 "笠油" 了,
再重新 打散切底清潔, 呢次試下 只加 衣車油, 睇下可以頂到幾耐.

TOP

本帖最後由 BEpsilon 於 2015-6-23 18:00 編輯
看過之前一些舊文好像用 NSK LR3 同 SKF LGHP2 這些高溫高速潤滑油加落風扇好像好d
KEPCH 發表於 2015-6-22 18:36

剛剛睇過 NSK 的 datasheet。我睇 LR3 唔係給風扇(低扭力)摩打用的。最近的應該係 NSK NSC?

TOP

本帖最後由 KEPCH 於 2015-6-23 18:26 編輯

回覆 17# BEpsilon

之前找舊文d師兄都有嘩用過 nsk lr3,我估計可高速和高溫下使用都應該適合風扇(我有把循環扇,可開高速都應該適合掛)?
有錯請指正。C兄你指的是 NSK NSL?

TOP

C兄你指的是 NSK NSL?
KEPCH 發表於 2015-6-23 18:21

我在 NSK 的網頁睇到 NS7/NSC 指明在摩打用的。不過我找不到產品的獨立網頁。

之前找舊文d師兄都有嘩用過 nsk lr3,我估計可高速和高溫下使用都應該適合風扇(我有把循環扇,可開高速都應該適合掛)?
KEPCH 發表於 2015-6-23 18:21

問題係咩叫高速和高溫。高低是對比的。

TOP

再問:

請問o的偈油/衣車油係唔係要抺係條軸心上? 洗唔洗用清潔劑之類抺乾淨先? 定係'吱'啲係軸心同個蓋個接觸位?
軸心尾部插係線圈個位應該唔洗落?

Thank

TOP