BEpsilon 當前離線
進階會員
之前轉下唔轉落o左o的 WD40 係軸心到 martinnitram 發表於 2015-6-20 10:25
TOP
KEPCH 當前離線
中級會員
Vincent2006 當前離線
xiao 當前離線
其實系個摩打 shaft 做工同材料差-上淘寳 30 人仔加 12 集運返隻摩打,一勞永逸. 我換左三把有美的同雜牌-行 ... sohato 發表於 2015-6-21 17:42
martinnitram 當前離線
ban01 當前離線
初級會員
看過之前一些舊文好像用 NSK LR3 同 SKF LGHP2 這些高溫高速潤滑油加落風扇好像好d KEPCH 發表於 2015-6-22 18:36
C兄你指的是 NSK NSL? KEPCH 發表於 2015-6-23 18:21
之前找舊文d師兄都有嘩用過 nsk lr3,我估計可高速和高溫下使用都應該適合風扇(我有把循環扇,可開高速都應該適合掛)? KEPCH 發表於 2015-6-23 18:21