回覆 10# kentnklee


    點解唔拆個架入屋慢慢整

TOP

拆架要鑽走4粒不銹鋼拉釘,轉甩唔係問題,但係換好繩裝返落去要打不銹鋼拉釘,冇支重型槍,真係拉到手軟。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 luitai88 於 2015-9-13 22:39 編輯

純粹換晾衣架尼龍繩,不雖小型工程牌,或向BD呈交展開工程通知書,
如更換整個晾衣架,就要由獲受權人士呈交BD.

TOP

回覆 13# goodman85

我用緊果款唔同,
係兩支"樁"上外牆,
個架係套上去,
再用拉釘固定.
當然, 我可拆上外牆果兩支樁檔,
成個架拆下,
不過我唔咁做.
如個真係都係拆拉釘,
最多打返鋁拉釘.

TOP

我用包膠威也,用左10年都未換過

TOP

換纜繩最麻煩係要拉恆條繩落馬仔扣死,師兄一個人點做到?

TOP

請問碼仔是用甚麼工具夾實的?

TOP

本帖最後由 kentnklee 於 2015-9-14 19:07 編輯

回覆 17# tomchen

用手扯緊條繩,
再用呢個工具夾住,


此時, 雙手可以將條繩套入個碼及用鉗夾實.




為免甩手工具跌落街,
所有工具都用安全繩縛住,

TOP

本帖最後由 rchan 於 2015-9-14 20:12 編輯

請問邊度可以買到膠碌,我拆個架換過一次繩,但是搵唔到碌換.
(最好有埋個底坐一齊買,一齊換)

TOP