你開左而家個蓋望望入面有無暗盒先, 或者影張相上黎
Midnighteye 發表於 2017-5-1 11:01



    我返去開黎睇睇先..

TOP

本帖最後由 only 於 2017-5-1 11:19 編輯
當初屋企人裝修時想著制全部跟以前的位置.. 結果..




而家就係冇遙控型號的冷氣機..
那 ...
raphaelvew 發表於 2017-5-1 11:13






機面, 有 (子電面板) 有, 遙控, 要貴成, 千蚊
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

泠氣機即使加裝時間制,都要用工業用大功率有盒果類
你呢D遙控插座可能初初冇咩問題,但你敢半夜吹住泠氣用咩

TOP

本帖最後由 raphaelvew 於 2017-5-1 11:31 編輯
belkin 這款remote冷氣機一定吾得, 開機一瞬間電流好大, 好容易生意外.
test012345678 發表於 2017-5-1 11:10



  1 匹應該還好?

泠氣機即使加裝時間制,都要用工業用大功率有盒果類
你呢D遙控插座可能初初冇咩問題,但你敢半夜吹住泠氣用咩 ...
billyck2 發表於 2017-5-1 11:28



    我見介紹有說做冷氣機遙控.. 也見過網上有人用.. 真係咁危險?

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-5-1 13:50 編輯
家裡冷氣裝修時.. 開關制放了上方.. 結果現在開關都要搵張椅子爬上下開關..
想換番做一般 13A 插頭, 同方 ...
raphaelvew 發表於 2017-5-1 09:17

我會如下圖咁做 橫掂都會有窗簾 (紅色位置)

用膠槽走牆角位 做返個燈曲制喺下面做開關

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 9 #only

之前新買冷氣跟機13a蘇頭…

TOP

回復 only

之前新買冷氣跟機13a蘇頭…
C-Leung 發表於 2017-5-1 14:39


係, 而家冷氣慳電左好多, 之前屋企買兩匹分體, 原裝都係跟 13a 頭

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最好用返隻25A燈曲 唔好搞咁多野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP