看天文9天天氣預告, 快又要連續性下雨了, 拿拿沐搞好過大概先, 邊位之後再執.

本來想慳錢慳功夫只用兩種塗劑, 但喺一落底膠時, 發覺地磚間嗰d缝隙好似無底洞咁,落幾多食幾多, (D手工差到呢 )
咁我就唔偷懶了, 連面嗰層強X防水膠都買返嚟做埋佢.
結果真喺要做足 1底, 3中, 1面漆先冚得好全部d罅隙. Form 好成塊保護膜
而家欠邊位未全做好, 如用上面師兄提議, 用矽膠去封, 但因好多位置, 衰喺膨脹膠發得唔夠多, 咁就要用好多矽膠去填平,
太厚的矽膠接觸唔到空氣, 我怕跟本固化唔到, 唔通要每晚落D, 一層層咁塗上去? 呢度要諗諗. |