$280/卡

TOP

看天文9天天氣預告, 快又要連續性下雨了, 拿拿沐搞好過大概先, 邊位之後再執.

本來想慳錢慳功夫只用兩種塗劑, 但喺一落底膠時, 發覺地磚間嗰d缝隙好似無底洞咁,落幾多食幾多, (D手工差到呢)
咁我就唔偷懶了, 連面嗰層強X防水膠都買返嚟做埋佢.
結果真喺要做足 1底, 3中, 1面漆先冚得好全部d罅隙. Form 好成塊保護膜

而家欠邊位未全做好, 如用上面師兄提議, 用矽膠去封, 但因好多位置, 衰喺膨脹膠發得唔夠多, 咁就要用好多矽膠去填平,
太厚的矽膠接觸唔到空氣, 我怕跟本固化唔到, 唔通要每晚落D, 一層層咁塗上去? 呢度要諗諗.

TOP

有無試吓用水臘青?

TOP

看天文9天天氣預告, 快又要連續性下雨了, 拿拿沐搞好過大概先, 邊位之後再執.

本來想慳錢慳功夫只用兩種塗 ...
Auk 發表於 2017-6-29 16:13



    防水鋪會有膠條賣,比你zip 大位

TOP

渗透型纳米防水剂胶卫生间瓷砖防水涂料外墙楼顶屋顶补漏材料堵王
頭先睇到

TOP

有無試吓用水臘青?
beawer2323 發表於 2017-6-30 01:58


無呀, 我以為水蠟青喺做底層防水時至用, 而家已有地磚面, 所以無考慮用

TOP

防水鋪會有膠條賣,比你zip 大位
madebyp90 發表於 2017-6-30 02:52

呢招應該啱用, 多謝師兄指點

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我之前都做左成十年防水
防水如果唔係毒立一個屋頂 係好難有保證

TOP

我之前都做左成十年防水
防水如果唔係毒立一個屋頂 係好難有保證
啊甘 發表於 2017-7-1 11:56


贊成, 多謝提醒, 不過而家先做好呢層, 咁之後再想搞個簡陋嘅傘雨頂, 估計效果應該唔會太差

TOP