digiman 當前離線
中級會員
TOP
tomchen 當前離線
進階會員
hongkongiron 當前離線
Banned
lnchu 當前離線
waileung99 當前離線
TH30 當前離線
俾錢人驗窗, 佢都係噴吓WD-40咋. jwong852 發表於 2017-7-4 05:54 PM
DGCNYO 當前離線
高登阿伯 當前離線
上次個維修師傅同我講千祈唔好用wd40, 唔太記得原因,好似話會侵蝕,叫我用雪油 ... waileung99 發表於 2017-7-4 22:27
pka 當前離線
ANWKLO 發表於 2017-7-4 18:31
ANWKLO 當前離線
請問上圖是否雪油? pka 發表於 2017-7-5 16:49