wd-40,主要係清除較內污漬,我啲窗一兩年唔順先噴一次,當清潔劑用

TOP

無落...
隻窗成日開同關,廿幾年又出奇地順唔駛落油;
十世唔開既窗,隻鉸反而易出事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

無落...原因落了油窗太滑,小小風就吹返埋.有小小阻力返而窗可停在你推出的角度,唔會自動吹埋.

TOP

上次個維修師傅同我講千祈唔好用wd40, 唔太記得原因,好似話會侵蝕,叫我用雪油

TOP

俾錢人驗窗, 佢都係噴吓WD-40咋.
jwong852 發表於 2017-7-4 05:54 PM


公司驗窗,見個C父噴40,潤滑條新膠邊套落去
真人真事,冇相為證

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

上次個維修師傅同我講千祈唔好用wd40, 唔太記得原因,好似話會侵蝕,叫我用雪油 ...
waileung99 發表於 2017-7-4 22:27


wd40潤滑好快會失效,同侵蝕塑膠。

TOP

ANWKLO 發表於 2017-7-4 18:31


請問上圖是否雪油?

TOP

請問上圖是否雪油?
pka 發表於 2017-7-5 16:49

TOP