回覆  beachhk

點解香港咁多呢啲做法 全部梗位,裝嗰個其實都唔好做,要換嘢仲煩
我自己屋企 ...
digiman 發表於 2017-8-4 09:20

新做呢啲做法 係面盆及龍頭及銅喉及去水喉 成組砌好先掛盆

掛好盆後 到時來去水 各只碰一個位就攪掂

見人做過 一啲都唔難 坐喺地下慢慢砌 

TOP

小心個盆可能靠條喉幫手頂住

TOP

咁拆夠唔夠位?

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-4 11:43 編輯
請問應先拆那部份?  or 最簡單方法就換到 謝
beachhk 發表於 2017-8-4 08:30
我呢 就會咁做

1.位置有粒螺絲 鬆甩佢就可 盆及去水喉就可分離
  如果你個盆用咗十幾年以上 1果粒螺絲有可能會扭斷
  但可去五金舖配返粒不鏽綱螺絲就襟用啲


2,如係玻璃膠之類 可將佢介開清走
  如係英泥之類可以不理 攞個盆出嚟之前輕力搖吓個盆佢就鬆甩哂

3,4,5,6,是但揀一個就手既位鬆都得 要完全鬆哂

上述做好哂 可將成個盆向上托出嚟 放喺地下慢慢玩

就如上面師兄所講 用軟喉就做得簡單舒服啲

你可將新龍頭及軟喉砌好哂 先再掛返個盆上去

再駁來水軟喉 及剛才鬆了的去水 可以收返佢 攪掂



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

小心個盆可能靠條喉幫手頂住
laueye 發表於 2017-8-4 10:47



係就死得啦

TOP

係就死得啦
beachhk 發表於 2017-8-4 11:01
藍色箭咀果兩隻碼 掛得個盆好實的 可放心

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

thx Ching, 返去要研究下先,我怕折左個盆裝唔返就PK了


我呢 就會咁做

1.位置有粒螺絲 鬆甩佢就可 盆及去水喉分離

2,如係玻璃膠之類 可將佢介開清走 如 ...
別問我是誰 發表於 2017-8-4 10:59

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-4 11:23 編輯
thx Ching, 返去要研究下先,我怕折左個盆裝唔返就PK了
beachhk 發表於 2017-8-4 11:16

個盆只係掛 就好似掛牆風扇咁掛

照攞出嚟 照掛返上去

如果咁都驚 咁就比錢請師父返嚟整好了

補充 如果你個盆用咗十幾年以上 1果粒螺絲可能一扭就會斷
   但可去五金舖配返粒不鏽綱螺絲就襟用啲

TOP

個盆只係掛 就好似掛牆風扇咁掛

照攞出嚟 照掛返上去

如果咁都驚 咁就比錢請師父返嚟整好了

補充  ...
別問我是誰 發表於 2017-8-4 11:18


發揮DIY精神, 真的謝謝你

TOP

照上面ching講換軟喉加閘制好
仲可以拆走好多管,係麻煩少少

TOP