本帖最後由 digiman 於 2018-1-28 12:31 編輯

呢個問題我一路以來都有個疑問,爆炸螺絲大多數係迫到燕尾咁樣,個尾部會大過孔徑卡實,同膠塞膨脹迫實孔璧唔一樣,照計石屎都迫得開,啲膠紙應該都會壓(迫)走埋,貼膠紙會唔會影響力度呢?
https://youtu.be/debOjFy6zfw?t=71

利申:我打拉爆都唔會用膠紙

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

沙石走入粒螺絲入面唔知有咩影響
反而膠布會跟溫度改變軟硬程度,如果打果時拉緊但轉天氣因物料改變,令螺絲距離有出入產生嘅危險真係唔識收科

TOP

呢個問題我一路以來都有個疑問,爆炸螺絲大多數係迫到燕尾咁樣,個尾部會大過孔徑卡實,同膠塞膨脹迫實孔璧 ...
digiman 發表於 2018-1-28 12:06


條片同爆炸縲絲貼電線膠布嘅原理係兩回事。

膠紙受壓會變形,但唔方式同常見物料唔多似,壓力持續下回彈力道會下降,結局係迫緊孔壁力度隨之減低。

TOP

我奶晒野...
加左膠完全打唔入... 佢會黏埋一舊, 入左一半, 唔出唔入.

TOP

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2018-1-29 21:18 編輯

大陸平野,一路收,一路移
佢的方法有用

我用貴野,緊過處女
一定要清沙石,先入到

TOP

周圍睇過爆炸螺絲都係向石屎度

收落磚牆度用爆炸螺絲
根本已經就係唔啱

TOP

回覆 18# kanduki

如果上磚牆. 應該用邊款縲絲?

TOP

咁尼隻普通拉爆同車修拉爆比較有咩唔同?
其實一般D野唔係太重都冇必要用拉爆

TOP