真係唔洗鋸喎

TOP

之前租屋自己買粘力磁帶, 痴鋁窗再自己剪網, 擋到蚊虫塵但好簡陋

淘寶見到有e d 框網
豪华加高款DIY磁性 ...
ppdd2009 發表於 2018-6-5 09:27


樓主一定是沒看完説明


28不夠的話還有50
我也有興趣, 不過問題是窗框上那個防墮欄要如何解決, 樓主妳打算如何做? 拆掉不用嗎?

TOP

呢D孔太密, 唔怕成要清潔先好整

TOP

樓主一定是沒看完説明


28不夠的話還有50
我也有興趣, 不過問題是窗框上那個防墮欄要如何解決, 樓主妳打 ...
月鏡十夜 發表於 2018-6-5 13:09



    見到呀, 就係度過下手抽, 拍埋未開都>5cm, 所以先上來請教下高手啫
28那款可以蓋過窗花了, 所以另一方法是避過下手抽的邊框用28mm

TOP

見到呀, 就係度過下手抽, 拍埋未開都>5cm, 所以先上來請教下高手啫
28那款可以蓋過窗花了, 所以另一 ...
ppdd2009 發表於 2018-6-5 14:26

呀! 那麼我也可能超過50了
防墮欄呢? 拆掉棄用嗎?

其實我有個這樣的想法, 將底框包著防墮欄, 不過中間窗鎖那邊放棄黏貼, 即是只貼3邊如何?
當然窗把還是有包在裏面

TOP

如果用一幅蚊網蓋兩邊窗, 鋁窗把手在蚊網中間位置不會頂住. 因蚊網有彈性. 少少突出無問題.

TOP

0.5寸即係1.2mm
    不過我雞翼到鋁框好窄, 靠其他三邊咬住都可以諗諗
即係紅線位置??
...
ppdd2009 發表於 2018-6-5 10:03


師兄,我間房都係咁整無問題,紅線果邊框我都係痴到一半

TOP

如果用一幅蚊網蓋兩邊窗, 鋁窗把手在蚊網中間位置不會頂住. 因蚊網有彈性. 少少突出無問題. ...
fwchan 發表於 2018-6-5 15:13

我也有這樣想過, 只是每次開關窗都要掲紗有點煩, 所以我在想索性將紗框造成活動式防墮欄整個蓋住就算

TOP

我也有這樣想過, 只是每次開關窗都要掲紗有點煩, 所以我在想索性將紗框造成活動式防墮欄整個蓋住就算 ...
月鏡十夜 發表於 2018-6-5 15:47



    x2, 也有這樣構思過, 但每次開關窗都要掲紗, 這個方案可能是最沒辦法的選擇

TOP

我也有這樣想過, 只是每次開關窗都要掲紗有點煩, 所以我在想索性將紗框造成活動式防墮欄整個蓋住就算 ...
月鏡十夜 發表於 2018-6-5 15:47


照你咁做, 只是方便把手開關.
推窗或拉窗都係要掲紗.

TOP