提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用左鋁角裝石屎台?
DGCNYO 發表於 2018-7-23 09:10 PM


用門膠裝石屎台

TOP

部機用左幾耐?
PowerShot 發表於 2018-7-23 07:50 PM


幾日

TOP

冷氣機製冷時壓縮機出現轟轟聲大嘈音,成部機好震咁
-->係咪裝响石屎台?我部一匹Rasonic(Pana同款)裝响 ...
wyhui5124 發表於 2018-7-23 08:14 PM

係石屎台,用門膠
製冷時不明顯有滴滴達達聲,係中間停機時有

TOP

有冇師兄可比比意見

TOP

會唔會師父求其裝, 冇拆曬D支架.

TOP

有冇師兄可比比意見
gre 發表於 2018-7-24 22:44

啱啱裝點解唔搵返個Cf跟跟?
會唔會係未拆哂啲紙皮、壓縮泵搬運固定嗰塊鐵片呢?
夠力有人幫手可以自己抬落地慢慢研究,或者call信興囉

TOP

回覆 16# timrice


機玉頂部有件拉住散熱排好似支撐嘅鐵架
其實印埋字安裝果陣要"REMOVE"

TOP

回覆  timrice


機玉頂部有件拉住散熱排好似支撐嘅鐵架
其實印埋字安裝果陣要"REMOVE" ...
kanduki 發表於 2018-7-24 11:08 PM
垂直斜機身側邊果兩條?

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2018-7-24 23:37 編輯
垂直斜機身側邊果兩條?
gre 發表於 2018-7-24 23:15


呢期啲機唔覺散熱排兩側有斜撐之類嘅物體
印象中有一側有條唔高嘅斜撐但唔須要郁佢
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP