你咁放,過放咗舊電會叉唔返起

TOP

回復 剋星

已經把電池拆下來, 直接係電池兩端用把風扇仔駁住。 開了一天,電壓從11.5左右跌到11V。 現在 ...
goldfish833 發表於 2019-3-23 23:36



師兄 你把風扇得1A可半A,試唔到的,
當有大電流電池會掉壓,
正如汽車電池不足著車但聽音響冇問題一樣!

TOP

師兄 你把風扇得1A可半A,試唔到的,
當有大電流電池會掉壓,
正如汽車電池不足著車但聽音響冇問題一樣 ...
wah9134 發表於 2019-3-26 13:26

篤住部機後邊電池正負極,跟住開機。 電池的電壓無跌。 咁是否電池壞?

via HKEPC Reader for Android

TOP

篤住部機後邊電池正負極,跟住開機。 電池的電壓無跌。 咁是否電池壞?

via HKEPC Reader for Android ...
goldfish833 發表於 2019-3-26 14:09


本身11.34已經係過低,部機都唔肯幫你叉,可以試下比小小電壓升返上12V睇下部機可唔可以叉滿返,應該大約12.6V

TOP

回復 14 #tseling
粒電張Label標示係11. 34V,  由3粒3.85V串聯。 用他錶量度時已經11.5V。 何來叉到12V?

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 tseling
粒電張Label標示係11. 34V,  由3粒3.85V串聯。 用他錶量度時已經11.5V。 何來叉到12V?

via  ...
goldfish833 發表於 2019-3-26 20:07


如果你仲有三星可換電既手機..例如NOTE3  佢粒電池竟係標3.8V
充滿係4.2既聚合物黎

TOP

回復 tseling
粒電張Label標示係11. 34V,  由3粒3.85V串聯。 用他錶量度時已經11.5V。 何來叉到12V?

via  ...
goldfish833 發表於 26/3/2019 08:07 PM


單個電池從無電到滿電係 3.2V~4.2,3串即係 9.6V~12.6V

TOP