tseling 當前離線
初級會員
TOP
wah9134 當前離線
中級會員
回復 剋星 已經把電池拆下來, 直接係電池兩端用把風扇仔駁住。 開了一天,電壓從11.5左右跌到11V。 現在 ... goldfish833 發表於 2019-3-23 23:36
goldfish833 當前在線
師兄 你把風扇得1A可半A,試唔到的, 當有大電流電池會掉壓, 正如汽車電池不足著車但聽音響冇問題一樣 ... wah9134 發表於 2019-3-26 13:26
篤住部機後邊電池正負極,跟住開機。 電池的電壓無跌。 咁是否電池壞? via HKEPC Reader for Android ... goldfish833 發表於 2019-3-26 14:09
DGCNYO 當前離線
Banned
剋星 當前離線
進階會員
回復 tseling 粒電張Label標示係11. 34V, 由3粒3.85V串聯。 用他錶量度時已經11.5V。 何來叉到12V? via ... goldfish833 發表於 2019-3-26 20:07
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
回復 tseling 粒電張Label標示係11. 34V, 由3粒3.85V串聯。 用他錶量度時已經11.5V。 何來叉到12V? via ... goldfish833 發表於 26/3/2019 08:07 PM