一開始search淘佬搵唔到都知out咗...
最近去垃圾站尋寶, 希望遇到啱用啦~

回覆 8# DGCNYO
個mon 14年啦, 但仲未壞, 宜家俾老媽子玩接龍用~

回覆 10# dadadede
聽完ching咁講, 壞咗第一時間拆咗佢 = =++ (仲有面個塊玻璃保護板都好好用)

TOP

4:3Mon, 有什麼用???
玻璃保護板? pannel 中間塊亞膠力膠?

TOP

本帖最後由 dadadede 於 2019-5-18 21:04 編輯
4:3Mon, 有什麼用???
玻璃保護板? pannel 中間塊亞膠力膠?
nganshiu 發表於 2019-5-18 18:04


舊4:3 同16:9Mon, IDTV 都有, 要拆開個pannel入面: 出面喺液晶中間有塊亞膠力有d 5-7mm厚, 仲有幾塊薄膠片+反光膠片.
自從4電1腦後, d小咗丟棄.

TOP

唔駛真係去垃圾站執咁還保呀?!
度咗呎吋去木行問佢有無「雙啞白膠版面六分大芯板」嘅碎料,
叫佢幫你介埋,
應該都係一舊水內有交易!

TOP

明白~多謝CHING們!!
有時間去留意下先~
HB-0079 發表於 2019-5-16 21:22

小心有蟲

TOP

小心有蟲
a189252158 發表於 2019-5-19 00:42


仲有白蟻..  最好執乾淨靚木, 櫃入而面層板.  唔係蔗渣板.

TOP

舊4:3 同16:9Mon, IDTV 都有, 要拆開個pannel入面: 出面喺液晶中間有塊亞膠力有d 5-7mm厚, 仲有幾塊薄膠 ...
dadadede 發表於 2019-5-18 21:00



    亞膠力,薄膠片+反光膠片
有什麼應用?

TOP

個mon都起碼十年
xxmartin 發表於 2019-5-18 00:07

估計本老夫了仲舊D

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP