之前已經試過用USB Cable,插落USB火牛(5.3V/1000mA),兩秒就自動熄機。
用四粒1.3V充電池,一秒就自動熄機。普通電芯係冇問題,因為每粒1.5V。
但係擺耐咗,電芯全部發脹賴屎,所以先要另買火牛。

TOP

拆機看看設計就會明白, 通常馬達是最耗電的
其他都是5V或3V3, 馬達給她5V也沒問題的 ...
xiao 發表於 2020-1-10 12:07


你真係拆過血壓計看過? 正如樓上所講通常血壓計都要6V, 用5V係唔推郁的

TOP

回覆 12# Hippo


    有改過一種機型, 後來又再改換成鋰電池

TOP

Omron HEM-7211
2014年用到舊年,先再換機,一直都係用NIMH充電,完全冇問題
重點係唔好用雞電,實測過用愛老公好快就出低電警告
換成黑富士,完全冇問題

TOP

本帖最後由 jackwong717 於 2020-1-10 13:10 編輯

攞隻USB 5V 1/2A火牛剪條USB線駁啦
用得電芯4*(1.2-1.5)=4.8V-6V

TOP

攞隻USB 5V 1/2A火牛剪條USB線駁啦
用得電芯4*(1.2-1.5)=4.8V-6V
jackwong717 發表於 2020-1-10 01:05 PM



    試過,唔得。
電芯必需係1.5V,嗰啲1.2V充電池,機都開唔到。

TOP

回覆 11# YANG
唔夠A比馬達?

TOP

回復 16 #YANG

Usb條線會唔會太長太雞?
線損太勁?
好多1.5v電芯一負載都無1.5v的。


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  YANG
唔夠A比馬達?
wc104 發表於 2020-1-10 13:30


電壓唔夠會熄機, 用NiHM好快出warning, 我改用5串NiHM.

TOP

攞隻USB 5V 1/2A火牛剪條USB線駁啦
用得電芯4*(1.2-1.5)=4.8V-6V
jackwong717 發表於 2020-1-10 13:05


你玩過Omron血壓計就會知係唔work.

TOP