lnchu 當前離線
進階會員
TOP
dadadede 當前離線
中級會員
多寶收左貨既,直頭比政府封左成個倉,入面D貨都唔比提出去 新黎既貨要全部緊急轉哂去舊倉,而家淘野要睇路:s ... billyck2 發表於 2020-2-14 18:07
billyck2 當前離線
好在沒用多寶, 封左被徵用 :? dadadede 發表於 2020-2-14 18:15
hkghost 當前離線