你講得啱,個條喉其實係樓上的去水喉(包埋座廁的排污喉),有乜事係樓上負責,但我驚去到穿左爆埋 d 座廁污水 ...
faith 發表於 2020-7-26 11:31

接駁位有銹漬‧其實裏面已經生哂銹‧表面油油‧只為美觀‧
最好問咗管理處條喉屬誰先油?唔係到時有事‧實瀨你搞過

TOP

問過管理署,是樓上負責的,只不過正如我之前所講,唔想等到生锈到穿窿爆屎水個刻先叫樓上整,因拖拖拉拉到時有排攪,但而家見到曾經有水漬但條管又無濕咁的話又叫唔到樓上整

TOP

唉,而家用個水盤放係下面先,係就係被動 d,但費事好心油左油到時有老化漏水都乜都入晒我數

TOP

唉,而家用個水盤放係下面先,係就係被動 d,但費事好心油左油到時有老化漏水都乜都入晒我數 ...
faith 發表於 2020-7-28 12:18


洒的肥皂泡睇下有無微漏霧化 話晒屎水來

TOP