正路應該係呢種螺絲
t9097 發表於 2020-9-17 20:10



冇穿扣轆軸, 受重或會迫爆個殼

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 9# Dcup


    拆出來驗查過,軸本身冇問題,口螺絲只係頂住支軸,正常支軸唔會跌出來,不過我都會換過口粗D嘅螺絲。

TOP

本帖最後由 kswong8d 於 2020-9-17 21:35 編輯

回覆 12# t9097

我個同你果個差不多,我買呢個係4個轆負重 100K ,所以都幾大隻有三吋高。個膠轆直徑 5CM.個膠座有D軟膠的感覺。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP