入屋行 48v 或者 24v 或者 12v 等你自己轉得唔得?
LoveMariahDayAn 發表於 2020-10-10 23:42


你意思係先轉成48v 或者 24v 或者 12v  AC,再轉DC?理論上電線傳送損耗會好過入屋行DC,但成間屋要分唔同電壓佈線,加埋多咗一次降壓,整體應該唔慳到幾多。而且概然最後都要出DC,㸃解唔用220V火牛直出咪仲簡單?

TOP

日本酒店都有, 除時地震停電一拎起就即刻用得...

TOP

有幾難理解?
電, PCB, IC, 差頭, 燈, 是但壞一樣都要換新, 對生產商唔係好好咩?
如果唔係, 一般電筒用十年都唔駛換

消費者自然會作自己既選擇

TOP

我覺得比較難理解既係為何只接受倒一樣嘢

TOP

日本酒店都有, 除時地震停電一拎起就即刻用得...
ericyyhk 發表於 2020-10-12 08:15



    緊急用途又唔同講法
我見過電蚊拍都要直插220v

TOP

我反而覺得,成屋嘢都要用火牛,行DC,可唔可以直接加多組DC入屋,每年消耗在火牛的電力必然減少,除咗電灯 ...
kswong8d 發表於 2020-10-10 19:04



就算DC入戶
為了減少線損也是比較高的DC
所以還是要有DC DC降壓
效率一般比AC DC好一點但也不見得特別出色,而且一般都因成本和效率都不做成隔離型
失效後就有安全風險,至於安全的嘛,效率和成本也不見得比同價位的ac dc强
做在安全電壓内又對高耗能裝置就很不友好
不過以往不用DC的主因是電發明時沒太好的技術去做DC升降壓才讓AC上位了
現在技術進步了的確有DC入戶的呼聲
只是明顯還有很長的路要走
至於高壓的長距離輸電
因不影響民生已部份改成直流輸電了

TOP

緊急用途又唔同講法
我見過電蚊拍都要直插220v
hydrocarbon 發表於 2020-10-12 11:24



蚊拍直插明顯是為了減低成本
不用做增壓電路了
也不用用電池

TOP

0甘都有人黃上腦
我十幾年前系深圳住既時候第一隻系華強買既充電電筒都唔知幾好用
多一個選擇唔好0羊?
傳統入電電筒,一般唔係成日用既人,梗系一需要用既時候攞出黎唔著,之後漏水,或者無入電,一需要用時候先發現電池剛好用曬
充電既起碼無左周圍搵電既問題,只要一插一充就得
已經試過兩次剛好停電下要佢黎救急左(我隻系兩用,一般電筒+側面大LED)

TOP

本帖最後由 pc-daily 於 2020-10-12 12:06 編輯
香港四十年前已經有,大驚小怪
玻璃燈膽仔,插頭要拔出調轉再裝回充電 ...
ghost2377 發表於 2020-10-10 22:28



    系窩,你講開我先記得我老豆以前有一個,我個系醫生專用既,兩邊燈,一邊紅罩一邊透明罩,尾部將個插掉轉就係兩腳圓插直接插牆
樓主真系好井底


http://www.flashlightmuseum.com/Sanyo-Flashlight-NL-421-Bakelite-Dual-Bulb-Rechargeable-Cadnica-Light-1980

TOP

回覆 18# pc-daily
我記得有一種停電會自動着嘅。

TOP