公屋租的壞了找辦事處搞, 沒壞不要自己換, 自己換了房處不再保用門鎖.

TOP

公屋租的壞了找辦事處搞, 沒壞不要自己換, 自己換了房處不再保用門鎖.
cykwok 發表於 2022-2-11 18:48



    公屋大批採購,  好易隔離左右的門匙, 可以開到你門  

TOP

回復 3 #gankon

其實呢d匙有幾多係香港配到
配唔到都幾麻煩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問喺香港配匙幾錢一條?是否一般鎖舖有匙胚有機器?
Joe_Black 發表於 2022-2-11 20:24


呢d鎖匙應該香港無人配.主要係工具匙胚同傳統的唔同,感覺配匙要cnc
需要多d匙的話建議買的時候加埋.
當初換呢d鎖膽都係貪難被複製,亦唔會幾秒就被打開,雙面正反插都得

TOP

今時今日, 冇賊會去開鎖.  如果你把C級鎖芯頂得到紅M + 鋒鋼鑽咀鑽兩分鐘, 就去馬啦. C級鎖惟一個用處係... ...
mcdull 發表於 2022-2-11 13:41


網上d技術開鎖好可怕的,下下秒速解決.
c級鎖係大陸公安部標準.起碼技術解鎖要時間.暴力的話咩門都防唔到就唔使理
公屋d鎖好垃圾的.而且最麻煩的係唔知把鎖的匙係咪得你先有
所以唔換鎖都好換個膽使唔到幾多錢

TOP

你枝紅M係屋入面... 隻貓未餵...
mcdull 發表於 2022-2-11 17:27


等開鎖黎都要時間,去買枝新的。

無貓。。。

TOP

公屋如是租的, 業主房屋處應會免費修好.

TOP

公屋租的壞了找辦事處搞, 沒壞不要自己換, 自己換了房處不再保用門鎖.
cykwok 發表於 2022-2-11 18:48


樓主係想加強把鎖冇咁易俾人撩開……

TOP

樓主係想加強把鎖冇咁易俾人撩開……
三個井 發表於 2022-2-12 18:49

鐵閘比木門有用

TOP