本帖最後由 vacuum.tube 於 2023-2-14 11:50 編輯
因為以度好多勁人
andy323 發表於 2023-2-13 22:13

ching 你認真?
呢到班長者只會叫你拎番上高整, 或者吹water唔wipe 咀.
我只當睇笑話.
之前幾個貼, 睇完笑而不雨.

TOP

見到佢剪電線同wd40已經唔想睇

TOP

回覆 12# 2592000

絕對同意師兄見解,
班後生仔都算有心人,
但工夫未到家。

TOP

一開波就剪線,感覺好生手,完全唔識維修。。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

係呀 後生仔乜都唔識,但肯嘗試,總好過睇呢到班長者/長老彈三彈四,有心就去上門教佢地啦!
花生友永遠最叻就係食花生,做鍵盤戰屎。

TOP

唔識可以學,唔上course唔睇書都仲有大把片同網上資源,要嘗試唔係問題,但功夫未到家就扮師傅教人。
我地正經討論好過有人怨三怨四出怨文,又咪一樣係keyboard fighter.

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2023-2-17 10:25 編輯

I believe 回應呢到班智者/長老已經係無肉緊我自己...我自問唔專徑呢到班老人加.
但我中2耐不耐回應下, 等你地班長者心養養...
其實我最唔明點解你地分分秒秒刀有空回應嘅? 我自問唔得.

TOP

回覆 16# kwliu

係呀!睇黎就變小氣怨婦區
我選擇SKIP左佢直接下翻

TOP

回覆  kwliu

係呀!睇黎就變小氣怨婦區
我選擇SKIP左佢直接下翻
ghost2377 發表於 2023-2-17 10:53


最抵死話人老屎忽, 人地係度聚開話人賴死唔走, 原來咁專制要全民就佢.

TOP

本帖最後由 diydevil 於 2023-2-17 12:50 編輯

送比高手高手高高手,無敵真係好寂寞架~~~

一個覺人得寂寞,係好痛苦,
但係當好多人一齊既時候,覺得寂寞,就重痛苦

TOP