Miipp 當前離線
特級會員
TOP
謝夫 當前離線
中級會員
hkmand001 當前在線
進階會員
用過呢個控制熱水爐 直入homekit 無問題 經Home Assistant 入homekit 好難搞 大體上幾好用, 用左幾個月, ... jl0021hk 發表於 2023-2-15 10:38
peter95811658 當前離線
回覆 wyhui5124 多謝各位提醒 CHING 所講嘅 relay 有無見過支援 zigbee? 有無 link 睇吓大約係邊類? ... SleepyPrince 發表於 2023-2-14 19:50
carlau 當前離線
SleepyPrince 當前離線
Dcup 當前離線
淨係講控制冷氣的話, 大陸早幾年已經出左 "空调伴侣" 16A 呢類產品 Miipp 發表於 2023-2-15 15:13