10 年保!!!
一直諗住系大陸裝小米分體咋,如果直系全機 10 年保就算貴少少都ok囉!
腥講,我買部 2匹 ...
blkbd5 發表於 2023-4-24 14:58 
大陸 10 年保的機一 d 都唔貴呀, 例如呢部將軍 2 匹都係 3868 人, 係大陸的新能源標纖制度下只係 2 級, 但呢款 2 級 APF 4.7 已經算好慳電, 慳電過腥梗好多 "1 級" 的機
https://item.jd.com/100001591235.html
我上年換個部貴一貴的金仔, 得 1 年保 ja, 下個月就過保. 腥梗買冷氣完全係任人魚肉. 如果唔係屋企人慳持, 我會買國行或日行, 唔 Q 要 d 呃貓人的保養. |