andysin 當前在線
中級會員
TOP
Kin_2012 當前在線
進階會員
eD 始終只可以短用, 年頭買個三十幾人仔既已經夠用, 而長load 電池,用散熱板、散熱金屬電阻整dummy load ... andysin 發表於 2023-12-6 17:42
chingkit 當前離線
atukowing 當前離線
新版冇左藍牙....算唔算縮水? 另外原來個轉插上限得3A ,我仲成日用佢過5A ... atukowing 發表於 2023-12-6 22:00
藍牙 好似加錢配 Kin_2012 發表於 2023-12-6 22:04
idolclub 當前離線
特級會員
多年前買了魚佬的M8恒流电子负载,但上位機的軟件唔太配合。呢件搞到我心大心細。 chingkit 發表於 2023-12-6 20:15