窗口機
原本用緊樂信1.5匹定頻


via HKEPC Reader for Android
ny911 發表於 2024-7-25 16:03


加少少錢裝窗分
兩個世界黎

TOP

唔明點解話變頻'冇咁凍'。咩雪種都好,較21度就應該係21度,夠21度先cut車或車頭轉慢速,未到21度就繼續 ...
TH30 發表於 2024-7-26 11:55



佢地成日講 D 好模糊既慨念
比如話匹數一樣
但事實上匹數係一個約數 ,唔係一個實數
即係話可以一個製冷少過另一部

TOP

加少少錢裝窗分
兩個世界黎
s84292 發表於 2024-7-26 12:05



按樓上某人講到散熱面積咁重要
窗分對佢唻講應該都係垃圾唻

如果唔想佔用內牆面積
唔知邊間廠有出分窗式冷氣機?

TOP

回覆 3# nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機買大半匹‘’呢句說話係原廠師父上嚟維修果陣講,點樣解讀就因人而異喇。
至於體感凍定唔凍,設定幾多度等等。我就比7K買咗部Panasonic 變頻冷暖窗口1.5匹分享比大家知係一啲都唔凍,唔信你自己買部試吓再討論。

點L樣算呢?
師父話佢會將去水喉cut咗,壓縮機冷凝水會在機體內噴射散熱器做個內循環之類之類。我話好,但當然我唔知佢講乜啦……

出無雙:
師傅裝半樽水倒入體,三分鐘後溫度探測出風位居然由18跌落13度(如圖)!!最後跌到11度。佢教我當有太陽嘅時候,壓縮機因為用環保雪種太熱會停止制冷(舊式雪種唔會停機),裝半樽水倒入機內可以令壓縮機超頻運作半小時,之後唔好貪心再加。相信呢個係秘技。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆  nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 04:59

矛錯效能係提升左 C苦似靠害多喎 凝冷水儲機底內再打落排散熱管度部機會好快壞 1般會縮壽命明三分一

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-7-26 06:25 編輯
回覆  nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 04:59


出風位得18度一定係唔正常,13度都唔算太低
入雪種唔夠壓或者其他問題
你SET 16度佢應該要出10度以下比你先正常

加水一定低架,但濕度高左你仲難受
公司就有一堆冷水機,加水 23度,唔加26度
坐入去23度濕到好似30度咁熱

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-7-26 06:24 編輯
按樓上某人講到散熱面積咁重要
窗分對佢唻講應該都係垃圾唻

如果唔想佔用內牆面積
唔知邊間廠有 ...
kanduki 發表於 2024-7-26 04:16


窗分內部散熱比窗分點都比窗機散熱面積多,少極都多1/5
而且重點係靜好多,始終部機物理隔開左,唔會經前面板共震入室內
D變頻器高頻低音聲冇晒

唔佔內牆只可以買細室內機,裝在窗位上

TOP

回覆  nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 12:59

Ching有冇試過較低幾度等夠凍先調返25度咁?變頻如果見個溫差細唔會行全速。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

窗分內部散熱比窗分點都比窗機散熱面積多,少極都多1/5
而且重點係靜好多,始終部機物理隔開左,唔會經前 ...
s84292 發表於 2024-7-26 14:21



我見拆走窗口機收 $100
但拆走分體機要收千幾
裝 D 唔湯唔水既野 ,但係可能得個價錢係分體機級數

TOP

我見拆走窗口機收 $100
但拆走分體機要收千幾
裝 D 唔湯唔水既野 ,但係可能得個價錢係分體機級數 ...
doggiestyle 發表於 2024-7-26 06:27


睇你自己覺得生活質素值唔值加錢囉

剩係50同40分貝的差距你就要諗諗值唔值

TOP