支goot貴嗎

TOP

原帖由 dino_lo 於 2008-1-15 11:42 發表
都係 雙雞功 ,一支係有恆溫,60w,幼咀. 一支是 goot, 40w,換了合金咀.
插好電,雞咀夠熱才開工,
1,先在mb上,各焊位補多少少錫上去,又可以感覺吓塊mb,和支雞是否夠熱,夠熱的話,3~5秒就可以熔到焊位了.
2,用筷子功,兩隻腳一齊都落雞,當兩隻腳都夠熱,錫熔了,就可以除除拔出電容.如果要用力才可拔出就代表唔夠熱或者支雞唔夠功率.

想問下換左合金咀有咩好處@@?和可以在邊到買到...@@?

TOP

回復 8# 的帖子

我都試過用你家下咁粗個支針焊AM2 CPU

想問下你 細d個d 咀係邊度買到架?

[ 本帖最後由 kongkong 於 2008-1-15 21:06 編輯 ]

TOP

WOW 太好的教學.
我用 Contact Cleaner 洗d 松香. 效果都唔錯.

而松香我就用呢隻. 無毒的. 3x 幾元 100g.
但若果買d好的鍚線, 其實入邊已經有松香,唔洗再加都得的.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

松香問題, 如果只是焊新淨的 焊點,元件腳就不需要再加額外的松香了.如果要rework, 拆除元件,額外加上松香才會得心應手.反正都要清洗松香積,多少少松香沒有多大的壞處.

支恆温goot 公司買的,華x見到成千元.反而你去yahoo .search 下,有網友都賣緊大國產品,有底座,二三百元有交易了.

新買的平價的goot,hakko,等都是合金咀了.上手干燒了支咀才要換支新的合金咀.

90%酒精可以去化工原料or各大藥房, 工業(藍)火酒,五金舖有得賣了.

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-2-21 08:42 編輯 ]

TOP

支推錫神針.. ..是用,開了膠的鐵絲扎帶 改造的

TOP

最好都係用塊死板練習好一身本領才好拍心口去幫人換cap
是否需要 焊錫入門 圖解?

[ 本帖最後由 dino_lo 於 2008-1-16 09:29 編輯 ]

TOP

[youtube] How to solder Correctly
http://www.youtube.com/watch?v=I_NU2ruzyc4&feature=related#

有心學 search soldering

TOP

焊功好好呀~~

TOP

一流功夫!

TOP