gogogomp5 當前離線
進階會員
原帖由 10s 於 2008-4-27 17:01 發表 好正亞 個水箱會唔會吸埋D金魚入去?
TOP
foma 當前離線
中級會員
andy1721 當前離線
特級會員
BT 當前離線
※※※※※※※※※※※ ... ... ...
Super Moderator
原帖由 andy1721 於 2008-4-27 17:58 發表 唔知開料方面易唔易?
原帖由 BT 於 2008-4-27 18:14 發表 簡直可以去參展,又環保
燕飛 當前離線
原帖由 gogogomp5 於 2008-4-27 17:27 發表 你放心!我D魚仔叻過鬼!就算有都唔怕!佢地生育能力好強,好幾年冇買過魚啦!好多都係下一代又下一代,代代相傳!呵呵!!!
funghome 當前離線
原帖由 燕飛 於 2008-4-27 19:03 發表 唔會塞咩?
原帖由 funghome 於 2008-4-27 19:50 發表 會唔會將水冷用水同魚缸水分一分開好d呢.. 用魚缸水做散熱咁會好d..即係放條銅喉落水隔開2類水