原帖由 10s 於 2008-4-27 17:01 發表
好正亞
個水箱會唔會吸埋D金魚入去?


你放心!我D魚仔叻過鬼!就算有都唔怕!佢地生育能力好強,好幾年冇買過魚啦!好多都係下一代又下一代,代代相傳!呵呵!!!

TOP

樓主真係好心機

TOP

唔知開料方面易唔易?

TOP

簡直可以去參展,又環保

TOP

原帖由 andy1721 於 2008-4-27 17:58 發表
唔知開料方面易唔易?


非常容易,做一個機箱一D都唔難(因為工作關係,我公司係會同某幾個大牌子做控制箱同大形制櫃)最難係設計同尺寸,有尺寸唔駛諗就一定好容易(因為有工具,功卻善其善,必先利其器)你冇工具,你幾叻都冇用!其實我見有好多人好有諗頭,但佢地冇工具,佢地會好辛苦完成一件作品或完成唔到!好可惜!!

TOP

原帖由 BT 於 2008-4-27 18:14 發表
簡直可以去參展,又環保


你係第一個諗到我想環保,因為魚缸個濾水器永遠都係24小時開,雖然我唔係環保份子,但係噤樣做我可以慳咗超頻水冷用嗰個水泵的電,面板兩個150CM風扇平時都不會動,因為有溫度開關,機箱溫度冇可能叫著佢,所以會慳咗D電!我都希望D超頻人仕可以噤做,不過有好多方面佢地想做都未必可以做到!唔係嗰個都養魚,就算有養魚都未必同部電腦噤近!!

TOP

原帖由 gogogomp5 於 2008-4-27 17:27 發表


你放心!我D魚仔叻過鬼!就算有都唔怕!佢地生育能力好強,好幾年冇買過魚啦!好多都係下一代又下一代,代代相傳!呵呵!!!

唔會塞咩?

TOP

會唔會將水冷用水同魚缸水分一分開好d呢..
用魚缸水做散熱咁會好d..即係放條銅喉落水隔開2類水

TOP

原帖由 燕飛 於 2008-4-27 19:03 發表

唔會塞咩?


初頭都會驚!:funk: 但測試至今四年了,未試過有姐個問題 很暢順!

TOP

原帖由 funghome 於 2008-4-27 19:50 發表
會唔會將水冷用水同魚缸水分一分開好d呢..
用魚缸水做散熱咁會好d..即係放條銅喉落水隔開2類水


你講得好似深奧咗!我唔係太明!我比較蠢!可唔可以咗簡單D呢?

真的想清楚D,可以令我去改進!
不過唔係LEE個機箱,我諗住整個全銅機箱,要有美感同多功能的,散熱能力再好D!謝謝!!!

TOP