jackwong717 當前離線
特級會員
我估係X角 因為港島 天光墟 唔多.... YOUTUBE 搵到別人的影片 v=BDnqpfTQGxY ... kamcm 發表於 2013-10-20 09:51
TOP
kamcm 當前離線
進階會員
都係錯 jackwong717 發表於 2013-10-20 10:07
咁就真係好偏門了... 下次你去北角睇下, 話唔定到時汁到仲多好野 ... kamcm 發表於 2013-10-20 10:11
kcso1 當前離線
中級會員
唔會啦,咁早,我呢個係我樓下 jackwong717 發表於 2013-10-20 10:15
咁正 kcso1 發表於 2013-10-20 10:19
如果係小型的, 其實好多地方都有... 話唔定你家中附近都有... 但一定要好早起身 ... kamcm 發表於 2013-10-20 10:21
CHING講得啱,我都住左4年先發現 jackwong717 發表於 2013-10-20 10:29
wukw 當前離線
saya33 當前離線
有興趣比PM你, 廢事我買唔到好野 叉電話D牛就多,NB牛就得呢2隻 jackwong717 發表於 2013-10-20 09:36
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together