哇 ,晌條路中間做到高架床 ,呢個唸法幾特別
香港 D 屋應該唔得啦 ,一係下面行過要低頭 ,一係上面坐都坐 ...
doggiestyle 發表於 2017-7-10 15:51



香港買 高床 都係咁 , 下面一定頂頭 . 不過我認為上面緊要D , 點都要坐係床唔頂頭.

TOP

老實講
你做床
唔同做櫃放死物

有邊唔落腳 你上落床  床上邊郁
就有個 ANGULAR MOMENTUM 響你螺絲度產生
即係有度力響度搖你螺絲咁
仲要係因為同支點距離放大咗
人地高空工作台 都一定要用九臂架
放棄做 FLOATING BED吧啦師兄
學你#5 OR #9位師兄講
天花+平爆吊返安全D

TOP

放雜物唔多郁動都怕1"鋁角唔穩陣,訓個人上去就唔好考慮啦。
查實樓主你自己經驗唔多,又問人有咩好方法,但又無視他人的安全建議。
這並不是一個正確的求知態度。
又多口問一句,如果幅圖比例正確,闊度3呎,長度望落已經over 8呎。
實際/打算整的長度是多少?

TOP

而且 必定 必定 必定 要有圍欄

否則瞓著覺跌落嚟隨時會死人 

TOP

我就咁攪法,另一邊係沙牆唔夠膽博,都係做吊柱


TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝晒。
孤獨推銷員張床造得好靚,請問吊左一隻角定兩隻?
點解天花要加條wire?
床架用實木造?

厚鋁角唔夠力除左角鐵外重有冇其他可選? 不銹鋼方通可行嗎?
圍欄同梯一定會有,先考慮張床穩固問題先。
張床尺吋係2尺8 乘 6尺11,濶係暫訂。

多謝各位意見。

TOP

兩隻角
wire係掛左一塊拉布,遮光用
床架係舊床改

TOP

兩隻角
wire係掛左一塊拉布,遮光用
床架係舊床改
孤獨推銷員 發表於 2017-7-11 17:28


多謝
好有參考價值

TOP