madebyp90 當前離線
進階會員
叔叔 可以教入雪種嗎?呢樣真係唔識,好想學 go2oversea 發表於 2017-8-5 12:23
TOP
uncle9 當前離線
2047,不用等了!!
原來叔叔是C fu,怪不得... 請問用3轉coil水作用係咩? 一"那"一洗都係兩轉啫...d污垢特別頑強? ... uncle9 發表於 2017-8-5 14:08
回覆 madebyp90 ic...thx btw 用電子磅"秤"雪種真係第一次見,用掛磅就見得多... ... uncle9 發表於 2017-8-5 14:26
waileung99 當前離線
中級會員
有得睇窗口式入雪種就好了。 dieago 發表於 2017-8-5 12:42
nganshiu 當前離線
Not ready.
睇下有冇入水漏電 madebyp90 發表於 2017-8-5 13:54
度那兒? nganshiu 發表於 2017-8-5 17:16
dieago 當前離線
回覆 madebyp90 我知少少…… 所以比人洗個陣,我會拒絕cfu加雪種。所以想睇下人地點做。 ... dieago 發表於 2017-8-5 22:59