別問我是誰 當前離線
進階會員
當要用時就好有用,家居唔一定用唔著,好似吸咀爛咗要換時就好有用 ... digiman 發表於 2017-8-29 14:09
TOP
simontang 當前離線
中級會員
bishop168 當前離線
我早幾年在元朗買了一把山塞油壓鑽約500 用來爆牆, 真係好掂, 否則無5-6日爆不了幅牆! 但用了一次就無用, ... simontang 發表於 2017-8-29 14:18
天使出現了! 師兄買個把乜山寨鑽,快快分享下 bishop168 發表於 2017-8-29 14:29
hellolo 當前離線
Banned
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
有線油壓鑽睇門口真係一流,我果把油壓鑽買咗差吾多半年尋日先用嚟鑽磁磚可惜點都鑽爛左磁磚(失敗係自己唔 ... hellolo 發表於 29/8/2017 04:07 PM
belleville 當前離線
我要鑽8號窿,我已經先用膠紙貼磚面,再用鑽磚嘴鑽個細窿先,再用6號嘴鑽磚再深d1cm窿,再用8號嘴鑽深d磚 ... hellolo 發表於 2017-8-29 18:31
kevinckcheung 當前離線
娛人娛己 當前離線