本帖最後由 別問我是誰 於 2017-8-29 14:32 編輯
當要用時就好有用,家居唔一定用唔著,好似吸咀爛咗要換時就好有用 ...
digiman 發表於 2017-8-29 14:09

但我都唔用佢 嘈喧巴閉 

我會改用手鎚鑿 

話時話 我條級咀整返了   事緣於 工人買完餸直接拉車仔入廚房

比佢掃到級咀甩出嚟之餘 下面啲泥都爆哂 咁唯有買英泥沙整返佢

因為泥底都有成1寸厚 剩用白英泥我驚佢乾咗會裂 所以橫掂都溝沙 買黑英泥算了





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我早幾年在元朗買了一把山塞油壓鑽約500
用來爆牆, 真係好掂, 否則無5-6日爆不了幅牆!
但用了一次就無用, 唔係開一工, 真係唔駛買好野.

TOP

我早幾年在元朗買了一把山塞油壓鑽約500
用來爆牆, 真係好掂, 否則無5-6日爆不了幅牆!
但用了一次就無用,  ...
simontang 發表於 2017-8-29 14:18

天使出現了!
師兄買個把乜山寨鑽,快快分享下

TOP

[img][/img]
天使出現了!
師兄買個把乜山寨鑽,快快分享下
bishop168 發表於 2017-8-29 14:29
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有線油壓鑽睇門口真係一流,我果把油壓鑽買咗差吾多半年尋日先用嚟鑽磁磚可惜點都鑽爛左磁磚(失敗係自己唔 ...
hellolo 發表於 29/8/2017 04:07 PM


鑽磚先開旋轉,鑽穿咗塊磚再轉做錘擊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我要鑽8號窿,我已經先用膠紙貼磚面,再用鑽磚嘴鑽個細窿先,再用6號嘴鑽磚再深d1cm窿,再用8號嘴鑽深d磚 ...
hellolo 發表於 2017-8-29 18:31


磚要慢慢轉, 太快都會裂

TOP

我要鑽8號窿,我已經先用膠紙貼磚面,再用鑽磚嘴鑽個細窿先,再用6號嘴鑽磚再深d1cm窿,再用8號嘴鑽深d磚 ...
hellolo 發表於 2017-8-29 18:31


鑽8號窿用用6號嘴鑽磚...

TOP

有,以前在湛江180$買過,都算好用,但用黎開工日日用一定唔得

TOP