屋企個血壓計,一年冇用,又冇拆電芯,結果電池倉裡面嚴重賴屎爆汁。
買咗個可調電壓火牛,可選擇6V電壓, ...
YANG 發表於 2020-1-10 00:48


一係要買過有regulated火牛, 一係set 9V再DIY改牛加一粒7806降去6V.

TOP

電壓唔夠會熄機, 用NiHM好快出warning, 我改用5串NiHM.
kwliu 發表於 2020-1-10 17:09


Ni-Mh 滿電時 1.4x V, 5粒有成 7V以上, 插6V燒機風險大, 用返6V牛啦, 又唔貴
如果一定要用充電既, 用返4粒新 Eneloop 囉, 最多換電換密啲, 唔會用唔到先

TOP

Ni-Mh 滿電時 1.4x V, 5粒有成 7V以上, 插6V燒機風險大, 用返6V牛啦, 又唔貴
如果一定要用充電既, 用返4 ...
Hippo 發表於 2020-1-10 17:25


唔會過1.4V, 實測(HEM-7011)用啱啱充滿5粒(MH-C9000)嘅電係無問題.

TOP

回覆 23# kwliu


唔知你係用咩Ni-Mh電, Eneloop 滿電一定過1.4V
https://eneloop101.com/batteries/eneloop-test-results/

TOP

圖片上限200KB,所以upload唔到相,火牛應該係呢隻。
YANG 發表於 2020-1-10 11:44

師兄你呢隻UP-12係switching牛。
佢係手動調電壓,還是換用唔同插頭,佢 "自動" 調電壓? 用5V~6V呢檔應該OK喇!




有師兄維修過同牌子switching牛(UP-21),裏面做工一般般啦,可以參考吓。

https://www.hkepc.com/forum/view ... amp;highlight=Up-21
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

離題 搭單問問
唔知有冇師兄識搞

屋企有個 血壓計 懷疑條管穿左/其它位置漏氣,
谷唔到壓 一谷小小就出ERROR  CODE
(個ERROR CODE 以我理解 係叫我檢查接口位有否安裝好)
已測試手帶冇漏氣,
未有時間拆開....估計係條管老化穿左 ...(部機買左多年,但用既次數應該不足50次)
如果想維修,條管叫咩名??(淘寶有!?)

謝謝

TOP

屋企個血壓計,一年冇用,又冇拆電芯,結果電池倉裡面嚴重賴屎爆汁。
買咗個可調電壓火牛,可選擇6V電壓, ...
YANG 發表於 2020-1-10 00:48

有冇用萬用錶去度過調 6V 時的空載電壓和帶載電壓?

火牛空載電壓一般都會高少少,係正常。調 6V 時如果空載有 6.5V ~ 6.8V 都算正常,一樣可以比個血壓計用。

TOP

回覆 9# YANG

隻牛已經寫明係「Regulated Switching Power Supply」,即係有穩壓功能,基本上沒有空載電壓過高的問題,放心用吧!

TOP

本帖最後由 YANG 於 2020-1-10 20:17 編輯
回覆  YANG

隻牛已經寫明係「Regulated Switching Power Supply」,即係有穩壓功能,基本上沒有空載電壓 ...
ckshum 發表於 2020-1-10 06:50 PM

但係個包裝盒咁樣寫

   

TOP

Test
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP