kwliu 當前離線
進階會員
屋企個血壓計,一年冇用,又冇拆電芯,結果電池倉裡面嚴重賴屎爆汁。 買咗個可調電壓火牛,可選擇6V電壓, ... YANG 發表於 2020-1-10 00:48
TOP
Hippo 當前離線
電壓唔夠會熄機, 用NiHM好快出warning, 我改用5串NiHM. kwliu 發表於 2020-1-10 17:09
Ni-Mh 滿電時 1.4x V, 5粒有成 7V以上, 插6V燒機風險大, 用返6V牛啦, 又唔貴 如果一定要用充電既, 用返4 ... Hippo 發表於 2020-1-10 17:25
dcc2000 當前離線
圖片上限200KB,所以upload唔到相,火牛應該係呢隻。 YANG 發表於 2020-1-10 11:44
nameless.ken 當前離線
idolclub 當前離線
特級會員
ckshum 當前離線
YANG 當前離線
回覆 YANG 隻牛已經寫明係「Regulated Switching Power Supply」,即係有穩壓功能,基本上沒有空載電壓 ... ckshum 發表於 2020-1-10 06:50 PM