hon829 當前離線
進階會員
雖然係螺絲 ,但果 1CM 冇牙 ,夾住扭都唔覺得有扭到 其實都放棄左 ,但怕唔知幾時有意外插到 其實有冇野可 ... doggiestyle 發表於 2024-8-15 19:01
TOP
doggiestyle 當前在線
只要有小小凸出, 都可用暴龍鉗處理 hon829 發表於 2024-8-15 19:49
uganda_martyr 當前離線
我都有粒螺絲斷左個頭 但有1CM 左右伸出黎 ,我都想扭返粒螺絲出黎 但普通鉗夾唔實 ... doggiestyle 發表於 2024-8-15 15:13
sands 當前離線
uganda_martyr 發表於 2024-8-16 15:30