我意思兩個方案都安全~ 斟線更安全~
沒有銅片彈簧片結構起碼不存在會有接觸不良的機會~ ...
yamasia 發表於 2024-11-25 14:34



照你咁講
啲冷(暖)氣機同熱水爐就應該從跳掣直駁更好
一唻多個朁口多樣風險
二唻中間落隻曲架掣冧電反而會令啲變頻(暖)冷氣機或熱水爐更易壞

TOP

包膠係為了安全
如果小朋友唔夠力抆插蘇抆到一半時係會嘗試放手指入插蘇底令插蘇更易拉出,但當時接點未 ...
ken2004 發表於 2024-11-25 02:46 PM


我一直都嫌絕大部分的插頭兩側的握位坑太淺
#14果款尤甚
但我搵唔到邊款牌子有加深握位或加闊護翼
除了一款有手抽  

TOP

我意思兩個方案都安全~ 斟線更安全~
沒有銅片彈簧片結構起碼不存在會有接觸不良的機會~ ...
yamasia 發表於 2024-11-25 02:34 PM


斟線安全與否睇手工
做足做好就安全
碰正C父壞手勢螺絲咬落線皮上一樣唔安全

TOP

應該就唔關傳統事, 香港都應該係跟機電處指引啫, 而且全新入伙一般冷氣機嗰類固定電力裝置都唔會係插蘇位.

TOP

真的嗎? 什麼時候的事 ?
Kin_2012 發表於 2024-11-25 18:44


電力工作守則 26 (3)(a)

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

電力工作守則 26 (3)(a)
Yuejing 發表於 2024-11-26 17:00


COP 唔等於  Ordinance ?

TOP

日日都見到爆炸新聞

TOP

英規三腳插蘇燒過幾次都死係Fuse接觸問題  接觸點無完全緊貼 就算大牌子一樣會出事

TOP

COP 唔等於  Ordinance ?
Kin_2012 發表於 2024-11-26 19:34


COP 出起事上黎就用黎"引用"

https://www.elegislation.gov.hk/hk/cap51!zh-Hant-HK

TOP

COP 出起事上黎就用黎"引用"
happychanbb 發表於 2024-11-27 09:41



出事時先引用可以話只係參考,如果唔合法應該一早檢控左?

又可能因為好少出事,現實中好多都無跟住咁做?

TOP