eboy 當前離線
中級會員
鑽完一邊即刻鑽另一面? 你試下重有冇 Hammer 功能先,重有就可能燒鑽頭,換過支就得,先鑽 6MM 再用 8MM ... ericang 發表於 2026-1-11 15:38
TOP
antonyhk 當前離線
進階會員
鑽完一邊即刻鑽另一面? 你試下重有冇 Hammer 功能先,重有就可能燒鑽頭,換過支就得,先鑽 6MM 再用 8MM ... ericang 發表於 2026-1-11 03:38 PM
ww9876 當前離線
我多數用6mm, 8mm及10mm,而家用緊芝浦沖擊鑽,平過東成,但一樣鑽牆如泥 ... antonyhk 發表於 2026-1-11 17:02
liyee 當前離線
hon829 當前離線
無電批又唔想特登買,所以用轉換頭將就下,打完膠塞上10號鋼牙唔用電動功具扭真係搞唔掂。 ... eboy 發表於 2026-1-11 13:35
這類鑽減速比率十分低! 用來上螺絲隨時谷死 hon829 發表於 2026-1-11 17:27
Kin_2012 當前離線
我用最細力超慢速咁上粒螺絲都OK,以前試過綠膠塞用人手扭2粒2吋長10號鋼牙,扭完隻手揸筷子都無力 … ... eboy 發表於 2026-1-11 17:50