鑽完一邊即刻鑽另一面?
你試下重有冇 Hammer 功能先,重有就可能燒鑽頭,換過支就得,先鑽 6MM 再用 8MM  ...
ericang 發表於 2026-1-11 15:38

我鑽完一邊後先安裝第1個三角架再鑽,發覺鑽5mm就唔入加鑽頭出煙,之後換6.5mm鑽頭再試都係唔得,跟住換位再試更加係2mm就唔得了,鑽時已經檢查過設定無錯,所以懷疑係把鑽個鎚功能有問題。
諗住遲啲買個新鑽頭再試,都唔得的話把鑽掉得。

TOP

鑽完一邊即刻鑽另一面?
你試下重有冇 Hammer 功能先,重有就可能燒鑽頭,換過支就得,先鑽 6MM 再用 8MM  ...
ericang 發表於 2026-1-11 03:38 PM


幫鑽頭降溫應該係鑽不鏽鋼板才需要,區區鑽石屎牆唔洗用水咁誇張

TOP

家用鑽6mm 8mm事但一把都得。東成性價比唔錯,啱眼緣就可以買。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我多數用6mm, 8mm及10mm,而家用緊芝浦沖擊鑽,平過東成,但一樣鑽牆如泥

TOP

本帖最後由 ww9876 於 2026-1-11 17:05 編輯
我多數用6mm, 8mm及10mm,而家用緊芝浦沖擊鑽,平過東成,但一樣鑽牆如泥 ...
antonyhk 發表於 2026-1-11 17:02

可能塊牆係泥做嘅,唔係磚又唔係石屎

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實樓主樣樣都話唔係,等你哋拗下

TOP

無電批又唔想特登買,所以用轉換頭將就下,打完膠塞上10號鋼牙唔用電動功具扭真係搞唔掂。 ...
eboy 發表於 2026-1-11 13:35



  這類鑽減速比率十分低! 用來上螺絲隨時谷死

TOP

這類鑽減速比率十分低! 用來上螺絲隨時谷死
hon829 發表於 2026-1-11 17:27

我用最細力超慢速咁上粒螺絲都OK,以前試過綠膠塞用人手扭2粒2吋長10號鋼牙,扭完隻手揸筷子都無力

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2026-1-11 18:23 編輯

會磨到出煙,即係識轉。

如果檢查左模式無錯,方向無錯,你鑽果時有無敲打的感覺?

正常 Bosch油壓轉好少壞,波箱都幾耐用,我都有把放左係道,好多年前轉晒無線就無用過,但插電試都無壞。

TOP

我用最細力超慢速咁上粒螺絲都OK,以前試過綠膠塞用人手扭2粒2吋長10號鋼牙,扭完隻手揸筷子都無力
… ...
eboy 發表於 2026-1-11 17:50



手力唔夠最簡單用這類橫向的啦啦批

TOP