回復  Offer

是啊!!我就是用了ROOT左4.03既手機,但係裝左佢既APK檔來試都是吾WORK,所以請教你將 ...
edwardfcy 發表於 2013-1-17 11:59



    用iPhone駁192.168.0.10也可

TOP

回復 30# Offer

今晚回家後再試,謝謝指點!

TOP

回復  Offer

今晚回家後再試,謝謝指點!
edwardfcy 發表於 2013-1-17 13:43



it should be

User:admin
Password:admin

TOP

回復  Offer

今晚回家後再試,謝謝指點!
edwardfcy 發表於 2013-1-17 13:43














附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 34# Offer

謝謝OFFER兄,我同樣都是iphone及電腦既WiFi試過都一樣沒問題,但唯獨是Android機就是攪不到啦!已經ROOT機,但仍無法開到ADHOC模式,所以行吾到店主提供個APPS啊!謝謝!

TOP

本帖最後由 Offer 於 2013-1-18 07:13 編輯
回復  Offer

謝謝OFFER兄,我同樣都是iphone及電腦既WiFi試過都一樣沒問題,但唯獨是Android機就是攪不到 ...
edwardfcy 發表於 2013-1-18 00:06

可能只support2.x,4.x要自已寫過
你可旺旺直接問佢

TOP

回復  Offer

謝謝OFFER兄,我同樣都是iphone及電腦既WiFi試過都一樣沒問題,但唯獨是Android機就是攪不到 ...
edwardfcy 發表於 2013-1-18 00:06



    師兄攪成點呀?

TOP

OFFER兄,ADHOC模式都是未成功啊!但剛剛問了店主取技術支援的聯繫方法,明天再跟技援問清楚吧!

TOP

OFFER兄,ADHOC模式都是未成功啊!但剛剛問了店主取技術支援的聯繫方法,明天再跟技援問清楚吧! ...
edwardfcy 發表於 2013-1-18 22:52



    Test it by PC first


Enlish version
http://www.onlinedown.net/softdown/47906_2.htm

TOP