卷膠剩返少少,我都印下,印到無膠為止,就係咁高
0.3mm layer height
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Slicing Profile 有無地方有得下載ga?想要PLA的

TOP

回復 31# gorto


    師兄, 勁呀.....
我今晚再試......


圖中呢個牆身幾厚/幾層?

TOP

回復  gorto


    師兄, 勁呀.....
我今晚再試......


圖中呢個牆身幾厚/幾層? ...
likinming 發表於 2013-2-6 10:00

PRINT左幾耐?

TOP

卷膠剩返少少,我都印下,印到無膠為止,就係咁高
0.3mm layer height
gorto 發表於 2013-2-5 19:16



    c兄.請問呢個印佐幾耐時間出到黎.

TOP

無睇住時間呀,我 start 咗佢就搞其他嘢無理佢,我估印咗 30分鐘到一個鐘之間,印 0.3mm layer height 通常都唔會太耐,ABS 195 度,bed 95 度,底三層,牆兩層。都好實淨下,我發現佢印空氣先停佢,熄 head, 熄 bed, 等 bed 跌到 75 左右就可以好容易用手甩到出嚟。

TOP

infill 0%
high 0.3
shell 0
Feedrate 30
Travel 30
Plastic 1.75 ABS


底3層,外壁1層,但z軸降的位置有紋,唔係就完美
仲有個藍色超細的
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

infill 0%
high 0.3
shell 0
Feedrate 30
Travel 30
Plastic 1.75 ABS


底3層,外壁1層,但z軸降的位置有 ...
KSC 發表於 2013-2-8 02:23


想問下底3層係點set?,成日見你地講底set幾多層,但係我又唔知邊度有得set。

TOP

想問下底3層係點set?,成日見你地講底set幾多層,但係我又唔知邊度有得set。 ...
brianyzf 發表於 2013-2-8 11:29



    top/bottom有個厚度嫁......


我而家都印緊, 今晚睇下會點先.....

TOP

本帖最後由 KSC 於 2013-2-8 16:28 編輯
想問下底3層係點set?,成日見你地講底set幾多層,但係我又唔知邊度有得set。 ...
brianyzf 發表於 2013-2-8 11:29

沒校過,就咁用cad出,但最後仲係有D封頂的code未刪

這個?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP