別問我是誰 當前離線
進階會員
Ching 我返去進一步睇環境, 對拆出洗手盆感覺有點難度 已沒有羅絲 如保留喉管不改軟喉,不拆洗手盆出 ... beachhk 發表於 2017-8-4 23:24
TOP
DGCNYO 當前離線
Banned
都係睇位啦,側上空間好,硬喉好耐用,樓主中間上仲要咁逼,軟喉係方便好多既而且可以少幾個銅攬 ... DGCNYO 發表於 2017-8-5 00:13
digiman 當前離線
中級會員
俾我一定改軟喉加隔氣 牆身水喉位加閘掣出軟喉,31# 1位置cut斷加曲裝樽形隔氣 記得閂水掣先好搞 ... digiman 發表於 2017-8-5 11:59
隔氣其實係基本要有既野 但睇佢個位 硬喉碰隔氣未必夠位 可能要用到軟喉隔氣 ... 別問我是誰 發表於 2017-8-5 12:33
又度吓依家屋企嘅樽形隔氣,最少距離洗手盤去水中心位兩吋半,兩吋半先套橫喉再鎖緊盤底都免強可以裝拆到 ... digiman 發表於 2017-8-5 13:10
照睇圖比例 我估呢度應該無 2 寸半 別問我是誰 發表於 2017-8-5 13:21
唔夠位就連下邊曲都換埋,擰斜裝到夠位為止 digiman 發表於 2017-8-5 13:34