回覆  Miipp

半自動可以自己倒水入去,咩喉都唔使駁,而且又唔會亂咁放水,全自動大多數要駁入水水喉,而 ...
永恆的回憶 發表於 2022-7-25 19:35


用得洗衣機更係駁埋喉啦, 點會攞苦來辛手動加水

半自動係廿三十年前已無聽過有人再買

TOP

回覆 31# Miipp

都講係劏房,如果本身無預喉,你又租人地方,我覺得唔駁好過駁。

TOP

回覆  Miipp

都講係劏房,如果本身無預喉,你又租人地方,我覺得唔駁好過駁。 ...
永恆的回憶 發表於 2022-7-25 20:56


樓煮#1 都講左會駁喉.

同埋好多全自動波輪都可以手動加水架, 我係大陸就試過

TOP

回覆  Miipp

都講係劏房,如果本身無預喉,你又租人地方,我覺得唔駁好過駁。 ...
永恆的回憶 發表於 2022-7-25 20:56



駁廚房個水龍頭,

TOP

回覆  Miipp

都講係劏房,如果本身無預喉,你又租人地方,我覺得唔駁好過駁。 ...
永恆的回憶 發表於 2022-7-25 20:56


(劏房) 房間內基本有齊生活配套
冇嗰啲叫做分租房 床位 膠囊 工廈屈蛇等等

TOP

買o左部Toshiba AW-J800APH1, $2400 + $200上樓梯費
好滿意,用果陣搬去廁所門駁喉,唔用就擺返埋
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

部機好靚仔!

順便想8吓你點解決問題
- 搬黎搬去時 機底有無加轆? 應該都幾重
- 厠所龍頭駁洗衣機 係改雙出頭 定駁原有水龍頭? 水壓大應該會漏水甚至爆開

TOP

用得洗衣機更係駁埋喉啦, 點會攞苦來辛手動加水
半自動係廿三十年前已無聽過有人再買 ...
Miipp 發表於 2022-7-25 20:53

之前,住湯房就系桃補買部半自動,部機先二百幾人,細細部,又輕身,一個人用好足夠!

TOP

住劏房一般 你都係要幾年就搬
好少買到咁靚又大架
買啲大陸日式洗衣機先係幾百蚊
用完即棄

TOP

部機好靚仔!

順便想8吓你點解決問題
- 搬黎搬去時 機底有無加轆? 應該都幾重
- 厠所龍頭駁洗衣機 係改雙出 ...
GoGo167 發表於 2022-8-6 04:57



加咗個一開二。
其實又唔係好重,嚟緊會加個有轆底盤

TOP